Polska żywność zachęca szejków

Polskie firmy z branży spożywczej poszukują partnerów handlowych na międzynarodowych targach żywnościowych odbywających się w Abu Dhabi

Pilsweizer zmienia wizerunek

Małopolski browar zmienia wizerunek swoich piw. Chce w ten sposób skuteczniej walczyć o rynek regionalnych trunków.

Muzeum polskiej wódki coraz bliżej

Nawiązujące do złączonych kieliszków litery MW będą symbolizować Muzeum Polskiej Wódki na warszawskiej Pradze. Pierwsi zwiedzający mają się tam pojawić w p...

Polacy piją szampany nie tylko w Sylwestra

Polski rynek szampana, choć nadal mały, rośnie w szybkim tempie. Zyskują też droższe wina musujące.

Nestlé: 2,7 mld zł na polskie surowce

W latach 2012-2013 Nestlé wydało w Polsce ponad 2,7 mld zł na surowce od krajowych dostawców. To ponad 70 proc. budżetu zakupowego firmy w tym czasie.

Mocne piwa tracą na popularności

Maleje sprzedaż lagerów z dużą zawartością alkoholu. Młodzi konsumenci wolą słabsze trunki.

Gruzińskie wina rosną w siłę

W ciągu dwóch lat eksport win z Gruzji zwiększył się o 250 procent.

Belvedere zapowiada poprawę wyników

Producent Sobieskiego pracuje nad nowym planem rozwoju.

Zepsute polskie jabłka w Azji

- Partie polskich jabłek wyeksportowanych do Singapuru oraz Indii dotarły na miejsce zepsute - poinformował w czwartek wiceminister rolnictwa Tadeusz Nalew...

Walka o japoński rynek piwa

Japonia musi otworzyć swój rynek piwa na eksport z Europy, jeśli Tokio i Bruksela mają uzgodnić w przyszłym roku jedną z największych na świecie umów o wol...

Ambra liczy na większą sprzedaż Cydru Lubelskiego

Pierwszy kwartał 2014/2015 był udany dla jabłkowego alkoholu Ambry. Firma liczy na jego większą sprzedaż także w pozostałych kwartałach.

Jeden stek dziennie nikomu nie zaszkodzi

Każde chude mięso będzie w diecie wskazane - mówi Aleksandra Czarnewicz-Kamińska, dietetyk

Wódka traci, whisky i wina zyskują

W najbliższym czasie najszybciej na popularności zyskiwać będą w Polsce cydr, whisky i wina gronowe - wynika z raportu KPMG poświęconego polskiemu rynkowi...

FoodCare musi zapłacić Michalczewskiemu ponad 15 mln zł

Sąd Apelacyjny w Krakowie wydał prawomocny wyrok, w którym zobowiązał firmę FoodCare do zapłaty na rzecz Fundacji Darka Michalczewskiego Równe Szanse kwoty...

Żołądkowa Gorzka nie jest już wódką

Inspektorzy handlowi w całym kraju wzięli pod lupę markę firmy Stock Polska. Część trunków musi zniknąć ze sklepów, bo niesłusznie nazwane zostały wódką.

PKM Duda z niższymi zyskami i przychodami

Po trzech kwartałach 2014 r. przychody PKM Duda były o 8,4 proc. niższe niż przed rokiem. Zysk netto PKM Duda zmalał o 25,7 proc.

Nestlé otworzy fabrykę karmy dla zwierząt pod Wrocławiem

W 2015 roku Nestlé otworzy koło Wrocławia fabrykę produkującą karmę dla zwierząt Purina PetCare na rynki europejskie. W pierwszym etapie pracę znajdzie tam...

Ambra: wyższe przychody, niższy zysk

W pierwszym kwartale roku obrotowego 2014/2015 lider polskiego rynku wina poprawił przychody o 6,1 proc., do niemal 86,8 mln zł. Jego zysk spadł jednak rok...

FoodCare stawia na energetyki i Blacka

Firma FoodCare nie powiedziała ostatniego słowa w walce o rosnący rynek energetyków. Dzięki marce Black chce też zwiększyć eksport.

Kolejna wizerunkowa wpadka McDonalda

Sieć restauracji szybkiej obsługi McDonald's wycofała ze względów bezpieczeństwa ze sprzedaży zabawki-gwizdki Hello Kitty. Spółka doszła do wniosku, że nie...