Polska żywność zachęca szejków
Polskie firmy z branży spożywczej poszukują partnerów handlowych na międzynarodowych targach żywnościowych odbywających się w Abu Dhabi
Pilsweizer zmienia wizerunek
Małopolski browar zmienia wizerunek swoich piw. Chce w ten sposób skuteczniej walczyć o rynek regionalnych trunków.
Muzeum polskiej wódki coraz bliżej
Nawiązujące do złączonych kieliszków litery MW będą symbolizować Muzeum Polskiej Wódki na warszawskiej Pradze. Pierwsi zwiedzający mają się tam pojawić w p...
Nestlé: 2,7 mld zł na polskie surowce
W latach 2012-2013 Nestlé wydało w Polsce ponad 2,7 mld zł na surowce od krajowych dostawców. To ponad 70 proc. budżetu zakupowego firmy w tym czasie.
Zepsute polskie jabłka w Azji
- Partie polskich jabłek wyeksportowanych do Singapuru oraz Indii dotarły na miejsce zepsute - poinformował w czwartek wiceminister rolnictwa Tadeusz Nalew...
Walka o japoński rynek piwa
Japonia musi otworzyć swój rynek piwa na eksport z Europy, jeśli Tokio i Bruksela mają uzgodnić w przyszłym roku jedną z największych na świecie umów o wol...