Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.04.2015 22:00 Publikacja: 06.04.2015 22:00
Globalna marka Taco Bell podejmie drugą próbę podbicia naszego rynku.
Foto: Bloomberg
– Jesteśmy w trakcie poszukiwania potencjalnych franczyzobiorców, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach Europy – mówi „Rzeczpospolitej" Amy Kavanaugh odpowiadająca za markę Taco Bell w amerykańskim koncernie Yum. Nie ujawnia, ile restauracji fast food z meksykańskimi daniami może powstać w Polsce. – Przygotujemy strategię dla poszczególnych krajów, ale najpierw musimy wybrać franczyzobiorcę – mówi Kavanaugh.
Sieć Taco Bell w USA liczy już ponad 6 tys. lokali. W Europie jednak jest ich niewiele. W latach 90. marka próbowała podbić polski rynek, ale szybko z tych planów zrezygnowała i wycofała się z naszego kraju. Teraz jest przekonana, że Polacy dojrzeli już do meksykańskiej kuchni. – Taco Bell ma duże szanse na szybki rozwój w Europie – uważa Kavanaugh, wskazując m.in. na Hiszpanię i Wielką Brytanię, gdzie marka radzi sobie bardzo dobrze.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas