Ambra: Cydr Lubelski nadal zyskuje
W pierwszej połowie roku obrotowego 2014/2015 grupa winiarska zwiększyła sprzedaż o 0,9 proc. w ujęciu wartościowym, a o 6 proc. w ilościowym. Głównym moto...
Rośnie sprzedaż karmy
Na żywność dla pupili Polacy wydają dwa razy więcej niż na produkty dla niemowląt. Jej sprzedaż ma szanse rosnąć także w kolejnych latach.
Cydr nie może doczekać się reklamy
Producenci lekkiego alkoholu z jabłek chcą go promować bez ograniczeń. Podjęte do tej pory próby zmiany przepisów utknęły w martwym punkcie.
Nowe trunki pod marką Finlandia
Firma Brown-Forman, właściciel marki Finlandia staje do walki o zyski z tzw. wódek smakowych. Przypada na nie już niemal jedna piąta polskiego rynku wódki.
Wina owocowe w odwrocie
Maleje udział tanich trunków w przychodach firmy Jantoń. Na znaczeniu zyskują za to wina gronowe i cydr.
Polska whisky zadebiutuje w USA
Na przełomie marca i kwietnia 2015 r. do sprzedaży trafić może pierwsza whisky spółki Z. Kozuba i Synowie. Do debiutu nie dojdzie jednak w Polsce, ale w St...