Żubrówka goni Smirnoffa i Absoluta

O 18 proc., do 46,8 mln litrów zwiększyła się w 2014 roku sprzedaż marki należącej do CEDC. To największy wzrost spośród najpopularniejszych wódek na świecie.

Aktualizacja: 26.06.2015 11:56 Publikacja: 26.06.2015 10:43

Żubrówka goni Smirnoffa i Absoluta

Foto: materiały prasowe

Tak dobry wynik sprawił, że Żubrówka, po raz drugi z rzędu, wyróżniona została przez znany magazyn branżowy The Spirits Business tytułem vodka brand champion.

- Na sukces Żubrówki złożył się doskonały rezultat osiągnięty przez Żubrówkę Białą, lidera rynku w Polsce, legendarną Żubrówkę Bison Grass, jak również „najmłodszego żubra w stadzie", czyli wprowadzonej na rynek w ubiegłym roku Żubrówki Złotej – komentuje Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji