Reklama
Rozwiń
Reklama

Żubrówka goni Smirnoffa i Absoluta

O 18 proc., do 46,8 mln litrów zwiększyła się w 2014 roku sprzedaż marki należącej do CEDC. To największy wzrost spośród najpopularniejszych wódek na świecie.

Aktualizacja: 26.06.2015 11:56 Publikacja: 26.06.2015 10:43

Żubrówka goni Smirnoffa i Absoluta

Foto: materiały prasowe

Tak dobry wynik sprawił, że Żubrówka, po raz drugi z rzędu, wyróżniona została przez znany magazyn branżowy The Spirits Business tytułem vodka brand champion.

- Na sukces Żubrówki złożył się doskonały rezultat osiągnięty przez Żubrówkę Białą, lidera rynku w Polsce, legendarną Żubrówkę Bison Grass, jak również „najmłodszego żubra w stadzie", czyli wprowadzonej na rynek w ubiegłym roku Żubrówki Złotej – komentuje Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Sieć Domino’s Pizza ma kłopoty. Kolejny brytyjski szef odchodzi, sprzedaż spada
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Przemysł spożywczy
Giuseppe Lavazza: Kawa jeszcze będzie droga, szansa na zmianę najwcześniej za rok
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama