Reklama

Żubrówka goni Smirnoffa i Absoluta

O 18 proc., do 46,8 mln litrów zwiększyła się w 2014 roku sprzedaż marki należącej do CEDC. To największy wzrost spośród najpopularniejszych wódek na świecie.

Aktualizacja: 26.06.2015 11:56 Publikacja: 26.06.2015 10:43

Żubrówka goni Smirnoffa i Absoluta

Foto: materiały prasowe

Tak dobry wynik sprawił, że Żubrówka, po raz drugi z rzędu, wyróżniona została przez znany magazyn branżowy The Spirits Business tytułem vodka brand champion.

- Na sukces Żubrówki złożył się doskonały rezultat osiągnięty przez Żubrówkę Białą, lidera rynku w Polsce, legendarną Żubrówkę Bison Grass, jak również „najmłodszego żubra w stadzie", czyli wprowadzonej na rynek w ubiegłym roku Żubrówki Złotej – komentuje Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama