Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.09.2015 22:00 Publikacja: 02.09.2015 22:00
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
– W przyszłym roku wielkość sprzedaży wódki w Polsce może być od 5 do nawet 7 proc. niższa niż w tym roku – uważa Monzer Elabrashy, prezes spółki CEDC, produkującej m.in. Żubrówkę. – W nieco mniejszym stopniu zmaleje jej wartość – dodaje.
Jego zdaniem kondycja branży – po podwyżce akcyzy na mocne alkohole o 15 proc. od 1 stycznia 2014 r. – jest nadal słaba. Część firm będzie zmuszona więc podnosić ceny wódki, a to dodatkowo obniży jej sprzedaż. A ta jest niższa niż przed rokiem – w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2015 r. popyt na wódkę zmalał o 2,4 proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Europa i Pekin szukają kompromisu ws. surowców krytycznych, polskie firmy szykują się na unijną dyrektywę o cybe...
Obecnie leki generyczne pozwalają łączyć w jednej tabletce dwie, a nawet trzy terapie. Prowadzimy przedsięwzięcia typu „tabletka w tabletce”, co jest innowacją, choć nie zawsze jest tak postrzegane – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor korporacyjny i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.
Strategia Orlenu, który prowadzi działalność na wielu rynkach, ma przełożenie na proces transformacji w całym re...
W czwartek doszło do wycieku danych logowania części klientów korzystających z usług biura podróży Itaka Nowa. W...
Trump i Xi Jinping łagodzą konflikt handlowy, Parlament Europejski żąda zmian w budżecie UE, a ustawa schronowa...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Na rozwój sektora usług biznesowych w Polsce coraz mocniej wpływa inteligentna automatyzacja procesów, a także k...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas