Reklama
Rozwiń
Reklama

Żubrówka wskoczy na światowe podium

Do końca 2015 r. flagowa marka CEDC ma awansować na trzecie miejsce wśród wódek o największej sprzedaży na świecie. Przyczynią się do tego głównie polscy konsumenci.

Publikacja: 02.09.2015 14:40

Żubrówka wskoczy na światowe podium

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak

Awans oznacza, że Żubrówkę będą wyprzedzać już tylko Smirnoff koncernu Diageo oraz Absolut należący do Pernod Ricard.

- W przeciwieństwie do swoich konkurentów, którzy obecni są na ponad 100 rynkach świata, Żubrówka dobre wyniki osiąga głównie za sprawą Polski oraz ponad 40 krajów, gdzie ją eksportujemy – mówi Monzer Elabrashy, prezes CEDC, lidera polskiego rynku wódki.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Biznes
Nvidia zaskakuje Wall Street – akcje rosły po publikacji raportu
Biznes
Dopłaty do elektryków na wyczerpaniu, spór o Nexperię, uproszczenia przepisów AI
Biznes
Co myślimy o systemie kaucyjnym? Nowe badanie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Kreml ma nowego terrorystę. Były szef Jukosu na czarnej liście
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama