Żubrówka wskoczy na światowe podium

Do końca 2015 r. flagowa marka CEDC ma awansować na trzecie miejsce wśród wódek o największej sprzedaży na świecie. Przyczynią się do tego głównie polscy konsumenci.

Publikacja: 02.09.2015 14:40

Żubrówka wskoczy na światowe podium

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak

Awans oznacza, że Żubrówkę będą wyprzedzać już tylko Smirnoff koncernu Diageo oraz Absolut należący do Pernod Ricard.

- W przeciwieństwie do swoich konkurentów, którzy obecni są na ponad 100 rynkach świata, Żubrówka dobre wyniki osiąga głównie za sprawą Polski oraz ponad 40 krajów, gdzie ją eksportujemy – mówi Monzer Elabrashy, prezes CEDC, lidera polskiego rynku wódki.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Kto inwestuje w Rosji? Nikt. Prezes Sbierbanku alarmuje
Biznes
Chińskie firmy medyczne wykluczone z dużych unijnych przetargów
Biznes
Trump ostrożny ws. Iranu. Europejska produkcja zbrojeniowa, Rosja na krawędzi kryzysu
Biznes
Europa musi produkować pięć razy więcej broni, by stawić czoło Rosji
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Bioróżnorodność wymaga coraz większej uwagi