Reklama
Rozwiń
Reklama

Coca Cola i Pepsi mogą zniknąć z Rosji

Pomysł objęcia embargiem napojów amerykańskich koncernów pojawił się w rosyjskiej Dumie.

Aktualizacja: 26.06.2015 11:47 Publikacja: 26.06.2015 10:45

Coca Cola i PepsiCo mogą trafić w Rosji na czarną listę

Coca Cola i PepsiCo mogą trafić w Rosji na czarną listę

Foto: Bloomberg

„Jako wsparcie dla działań prezydenta i rządu we wprowadzeniu kontr-sankcji, proponujemy wprowadzenie ograniczeń na produkcję koncernów Coca-Cola i PepsiCo. Są one oficjalnymi sponsorami Partii Republikańskiej i Demokratycznej w USA, które aktywnie występują za przedłużeniem sankcji wobec Federacji Rosyjskiej" - cytuje list otwarty deputowanego Igora Zotowa do premiera, gazeta Izwiestia.

Zotow i jego zwolennicy dowodzą, że napoje obu koncernów są nie tylko zaangażowane politycznie, ale też „zgubnie działają na zdrowie narodu". O innym zgubnym napoju rosyjskiej produkcji, który rocznie zabija kilkadziesiąt tysięcy rodaków, Zotow już nie wspomina.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama