Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.06.2015 12:00 Publikacja: 24.06.2015 12:00
W ramach umowy z brytyjską siecią rozszerzony zostanie asortyment wędlin dostępnych w tym kraju pod marką Henryk Kania. Jest to kolejny krok w kierunku zwiększenia udziału eksportu w ogólnej strukturze przychodów spółki, które na koniec 2014 roku osiągnęły poziom ponad 851 milionów złotych – informują ZM Henryk Kania w komunikacie prasowym.
- Rozszerzenie współpracy z siecią hipermarketów Tesco na terenie Wielkiej Brytanii to ważny element naszej strategii biznesowej, która zakłada systematyczny wzrost przychodów z działalności eksportowej - komentuje Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania. - Planujemy, że w ciągu najbliższych trzech lat udział sprzedaży zagranicznej w ogólnej strukturze przychodów spółki osiągnie poziom około 15 proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas