Reklama

Więcej produktów Kani w Wielkiej Brytanii

Zakłady Mięsne Henryk Kania rozszerzają zakres współpracy z siecią Tesco na Wyspach Brytyjskich. W ciągu najbliższych trzech lat udział eksportu w przychodach spółki ma sięgnąć kilkunastu procent.

Publikacja: 24.06.2015 12:00

W ramach umowy z brytyjską siecią rozszerzony zostanie asortyment wędlin dostępnych w tym kraju pod marką Henryk Kania. Jest to kolejny krok w kierunku zwiększenia udziału eksportu w ogólnej strukturze przychodów spółki, które na koniec 2014 roku osiągnęły poziom ponad 851 milionów złotych – informują ZM Henryk Kania w komunikacie prasowym.

- Rozszerzenie współpracy z siecią hipermarketów Tesco na terenie Wielkiej Brytanii to ważny element naszej strategii biznesowej, która zakłada systematyczny wzrost przychodów z działalności eksportowej - komentuje Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania. - Planujemy, że w ciągu najbliższych trzech lat udział sprzedaży zagranicznej w ogólnej strukturze przychodów spółki osiągnie poziom około 15 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama