Reklama

Więcej produktów Kani w Wielkiej Brytanii

Zakłady Mięsne Henryk Kania rozszerzają zakres współpracy z siecią Tesco na Wyspach Brytyjskich. W ciągu najbliższych trzech lat udział eksportu w przychodach spółki ma sięgnąć kilkunastu procent.

Publikacja: 24.06.2015 12:00

W ramach umowy z brytyjską siecią rozszerzony zostanie asortyment wędlin dostępnych w tym kraju pod marką Henryk Kania. Jest to kolejny krok w kierunku zwiększenia udziału eksportu w ogólnej strukturze przychodów spółki, które na koniec 2014 roku osiągnęły poziom ponad 851 milionów złotych – informują ZM Henryk Kania w komunikacie prasowym.

- Rozszerzenie współpracy z siecią hipermarketów Tesco na terenie Wielkiej Brytanii to ważny element naszej strategii biznesowej, która zakłada systematyczny wzrost przychodów z działalności eksportowej - komentuje Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania. - Planujemy, że w ciągu najbliższych trzech lat udział sprzedaży zagranicznej w ogólnej strukturze przychodów spółki osiągnie poziom około 15 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama