Reklama
Rozwiń

Więcej produktów Kani w Wielkiej Brytanii

Zakłady Mięsne Henryk Kania rozszerzają zakres współpracy z siecią Tesco na Wyspach Brytyjskich. W ciągu najbliższych trzech lat udział eksportu w przychodach spółki ma sięgnąć kilkunastu procent.

Publikacja: 24.06.2015 12:00

W ramach umowy z brytyjską siecią rozszerzony zostanie asortyment wędlin dostępnych w tym kraju pod marką Henryk Kania. Jest to kolejny krok w kierunku zwiększenia udziału eksportu w ogólnej strukturze przychodów spółki, które na koniec 2014 roku osiągnęły poziom ponad 851 milionów złotych – informują ZM Henryk Kania w komunikacie prasowym.

- Rozszerzenie współpracy z siecią hipermarketów Tesco na terenie Wielkiej Brytanii to ważny element naszej strategii biznesowej, która zakłada systematyczny wzrost przychodów z działalności eksportowej - komentuje Dominika Rąba, członek zarządu ZM Henryk Kania. - Planujemy, że w ciągu najbliższych trzech lat udział sprzedaży zagranicznej w ogólnej strukturze przychodów spółki osiągnie poziom około 15 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama