Reklama
Rozwiń
Reklama

FoodCare silne eksportem

Rynki zagraniczne odpowiadają już za 85 proc. przychodów ze sprzedaży napojów Black, 4Move i Frugo. Łącznie marki firmy są obecne w ponad 80 krajach świata.

Publikacja: 18.06.2015 09:54

- Na tle innych polskich firm wyróżnia nas to, że od początku myślimy o sprzedaży globalnej. Naszą ambicją zawsze było tworzenie marek międzynarodowych. Wyniki FoodCare pokazują, że ten cel jest skutecznie realizowany - podkreśla prezes FoodCare Wiesław Włodarski. - Świadomie podejmujemy działania marketingowe celem tworzenia brandów, które odnoszą spektakularne sukcesy nie tylko w Polsce, ale również na rozwiniętych rynkach Europy, Azji, Australii czy Ameryki Północnej. Kluczowym czynnikiem sukcesu naszych marek jest unikatowość ich koncepcji marketingowych na skalę światową. Dla firm z polskim kapitałem jest to wyjątkowe podejście – dodaje.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Sieć Domino’s Pizza ma kłopoty. Kolejny brytyjski szef odchodzi, sprzedaż spada
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Przemysł spożywczy
Giuseppe Lavazza: Kawa jeszcze będzie droga, szansa na zmianę najwcześniej za rok
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama