Reklama
Rozwiń
Reklama

FoodCare silne eksportem

Rynki zagraniczne odpowiadają już za 85 proc. przychodów ze sprzedaży napojów Black, 4Move i Frugo. Łącznie marki firmy są obecne w ponad 80 krajach świata.

Publikacja: 18.06.2015 09:54

- Na tle innych polskich firm wyróżnia nas to, że od początku myślimy o sprzedaży globalnej. Naszą ambicją zawsze było tworzenie marek międzynarodowych. Wyniki FoodCare pokazują, że ten cel jest skutecznie realizowany - podkreśla prezes FoodCare Wiesław Włodarski. - Świadomie podejmujemy działania marketingowe celem tworzenia brandów, które odnoszą spektakularne sukcesy nie tylko w Polsce, ale również na rozwiniętych rynkach Europy, Azji, Australii czy Ameryki Północnej. Kluczowym czynnikiem sukcesu naszych marek jest unikatowość ich koncepcji marketingowych na skalę światową. Dla firm z polskim kapitałem jest to wyjątkowe podejście – dodaje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama