Aktualizacja: 16.06.2015 18:50 Publikacja: 16.06.2015 18:50
Należący do grupy Danone Żywiec Zdrój zakupił już grunty i otrzymał pozwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w ramach Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Dzięki nowemu zakładowi powstanie ok. 30 nowych miejsc pracy. Zakończenie inwestycji, dzięki której Żywiec Zdrój zwiększy swoje moce produkcyjne, planowane jest na 2016 r.
Najważniejsze wydarzenia i trendy przeszłego roku. Już 18 grudnia specjalny dodatek Perspektywy 2025.
Jest środa, 11 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.
Zaostrza się walka o zyski z gaszenia pragnienia Polaków. Do ścisłej czołówki branży, gdzie mocną pozycję mają globalne koncerny Danone i Nestle, chce wejść firma z Jury.
Rekordowo wysokie temperatury w ostatnich dniach napędziły sprzedaż napojów. Udany początek sierpnia daje szanse na odbicie się rynku, który w ostatnim czasie przeżywa u nas stagnację.
Ponad 4,7 mld zł wydamy na wody butelkowane w 2013 roku. To o niemal 5 proc. więcej niż rok temu.
Napoje. Ubiegły rok nie był udany dla rynku wody. Producenci liczą, że ten przyniesie ożywienie popytu
Tegoroczny sezon był nieudany dla producentów wody, soków i napojów. Zmagają się też z drogimi surowcami
Chłodne lato zniechęciło Polaków do kupowania napojów. Najbardziej skutki niskich temperatur odczuła woda butelkowana
W 2011 roku Polacy wydadzą na napoje bezalkoholowe 13,8 mld złotych, o 500 mln złotych więcej niż rok wcześniej – szacuje Euromonitor International. Najszybciej, także w kolejnych latach, powinna rosnąć sprzedaż wody butelkowanej. Producenci przyznają zgodnie, że początek sezonu jest dla nich bardziej udany niż w 2010 roku
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas