Reklama

Woda Jurajska chce wejść na podium

Zaostrza się walka o zyski z gaszenia pragnienia Polaków. Do ścisłej czołówki branży, gdzie mocną pozycję mają globalne koncerny Danone i Nestle, chce wejść firma z Jury.

Aktualizacja: 12.05.2015 22:17 Publikacja: 12.05.2015 22:00

Jurajska daje sobie pięć lat, aby zdobyć 5-6 proc. udziałów w polskim rynku wody butelkowanej.

Jurajska daje sobie pięć lat, aby zdobyć 5-6 proc. udziałów w polskim rynku wody butelkowanej.

Foto: Bloomberg

– Dajemy sobie pięć lat, aby zdobyć 5–6 proc. udziałów w polskim rynku wody butelkowanej. Pozwoliłoby nam to awansować na trzecią pozycję – mówi „Rzeczpospolitej" Sławomir Gradek, prezes spółki napojowej Jurajska, której ponad 55 proc. przychodów przypada na wody.

Jak szacuje, dziś – biorąc pod uwagę wszystkie rodzaje wód butelkowanych – firma zajmuje szóstą pozycję w Polsce. Uwzględniając wyłącznie wodę mineralną, plasuje się w pierwszej dziesiątce producentów.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama