Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.06.2015 07:39 Publikacja: 26.06.2015 06:49
Foto: Bloomberg
Według raportu firmy konsultingowej Keybridge, między lipcem 2014 a majem 2015 r. Tylko 48 proc. amerykańskich i włoskich konsumentów wybierało dla swoich dzieci razem z zestawem Happy Meal uchodzące za wyjątkowo niezdrowe napoje gazowane. W tym samym okresie poprzedniego roku podobną opcję wybierało 56 proc. klientów. Raport oparto na badaniach przeprowadzonych w 100 lokalach w USA oraz 81 we Włoszech.
McDonald's uznał, że osiągnięty wynik przybliża największą sieć restauracji szybkiej obsługi na świecie do spełnienia obietnic danych The Alliance for a Healthier Generation. Spółka zobowiązała się w 2013 do wprowadzania zmian w swoim menu, tak aby promować zdrowszą dietę i zdrowszy styl życia. W ramach zobowiązań McDonald's zadeklarował, że do 2020 roku konsumenci na 20 głównych rynkach na całym świecie będą mieli możliwość zastąpienia frytek sałatkami, warzywami i owocami. To nie jedyne posunięcia McDonald'sa zmierzające do poprawy wizerunku. Sieć zobowiązała się między innymi do rezygnacji z antybiotyków w podawanych kurczakach. McDonald's chce w ten sposób powstrzymać odpływ konsumentow do innych sieci restauracji, takich ja Chipotle, reklamujących się jako serwujące „naturalne" produkty.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas