Aktualizacja: 19.06.2015 09:03 Publikacja: 19.06.2015 07:15
Foto: Bloomberg
Rzeczniczka sieci Becca Hary odmówiła podania konkretnych liczb. Poinformowała jednak, że redukcja będzie "minimalna" w stosunku do ogólnej liczby 14,300 restauracji działających na terenie Stanów Zjednoczonych. Jednak kurczenie się sieci jest symbolem kłopotów McDonald'sa – komentują amerykańskie media.
Sieć w ostatnich latach mocno odczuła konkurencję reklamującą swoje potrawy jako "zdrowsze". Takie sieci jak Chipotle, Panera Bread, czy Five Guys Burgers and Fries zaczęły odbierać McDonald'sowi klientów. Od "złotych łuków" zaczęła odwracać się cała generacja młodych konsumentów. Menedżerowie sieci przyznali także, że zbyt skomplikowane menu było często przyczyną błędów przy wydawaniu potraw oraz wydłużających się kolejek. Do tego McDonald's nie nadążał za zmieniającymi się gust ami klientów.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas