Sklepy z ciuchami dla młodych polubiły dwuznaczne hasełka

Cropp w nowej kampanii reklamowej pod hasłem "Szyjemy inaczej" pokazuje jak wygląda "obrabianie dziurek", "obciąganie guzików" oraz "krochmalenie poszwy"....

Konkurencja podkopuje portale

Wirtualna Polska najbardziej traci z powodu rosnącej konkurencji w internecie

Ile zapłacimy za mobilną telewizję

W tym roku Polacy będą mogli oglądać telewizję w telefonie komórkowym. Operatorzy zachodzą w głowę, jak zarabiać na usłudze, z której w Polsce mogłoby skor...

Cyfrowy Polsat krok od GPW

Największa na polskim rynku platforma cyfrowa Cyfrowy Polsat może zadebiutować na GPW jeszcze w kwietniu – podał Reuters, powołując się na anonimowe źródło...

Większa oglądalność TVN

Nagłośnione wczoraj przez grupę TVN dobre wyniki oglądalności w marcu przyczyniły się do skoku kursu, który urósł bardziej niż WIG20. Na zamknięciu sesji z...

Nowy szef informacji TVP

Aleksandra Zawłocka, szefowa telewizyjnego Programu 3, pokieruje Agencją Informacyjną TVP.

Kłopoty z wyborem

Krajowej Radzie po raz kolejny nie udało się uzupełnić składu rady nadzorczej Polskiego Radia.

Rynek reklamy zwolni

Wydatki na reklamę wzrosną w tym roku wolniej od prognoz. Eksperci podnieśli równocześnie szacunki dotyczące wartości promocji w Internecie

Sieci inwestują w kina trójwymiarowe

W Polsce jest już 21 Kin pokazujących trójwymiarowe filmy w technologii cyfrowej. Wyposażenie jednej sali kinowej w najnowszą technologię Dolby 3D to koszt...

Reklama
Reklama

Merlin.pl nie obawia się rywali, ale zmian na rynku

Merlin, Empik i inne księgarnie internetowe zrywają ze specjalizacją. Książki, płyty, multimedia nie dominują już bowiem w e-handlu i go nie napędzają

LiD już nie będzie bronić abonamentu

– Przez PO ludzie i tak już nie płacą – komentuje Wojciech Olejniczak

Kiedy nasze ekrany będą naprawdę cyfrowe

Najpóźniej w 2015 roku ma zniknąć analogowa naziemna telewizja, z której korzysta dziś prawie połowa Polaków. Czy zdążymy wprowadzić zmiany?

Więcej cyfrowej telewizji

300 tys. abonentów korzysta z nowoczesnych usŁug TV w kablÓwkach. Operatorzy liczą, że cyfrowa technologia pozwoli poprawić ofertę i zwiększyć przychody

Wydawcy prasy i stacje radiowe walczą o ukraiński rynek reklamy

Ukraiński rynek reklamy wart jest już ponad miliard dolarów. Połowa przypada na telewizję

Tytuły pism nie mogą być zbyt podobne

Agora SA nie może używać dla swojego czasopisma tytułu "Dziecko - Miesięcznik Troskliwych Rodziców"

Czy dojdzie do bojkotu Krajowej Rady

KRRiT może dziś uzupełnić skład rady nadzorczej rozgłośni. Inaczej grozi jej paraliż

Izba Wydawców Prasy przeciwko decyzji Empiku

Zrzeszająca wydawców Izba Wydawców Prasy sprzeciwiła się wycofaniu pism erotycznych z salonów Empiku

Ciężkie czasy dla tygodników

Wydawcy wierzą, że ich tytuły przetrwają sprzedażowy kryzys. Po styczniowych spadkach specjaliści spodziewają się jednak zmian w polityce wydawców. Czas na...

Rynek telewizyjny najbardziej potrzebuje konkurencji

Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji budzi kontrowersje wśród polityków i w mediach. Kolejne postulaty i kompromisy w jej zapisach są szeroko koment...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama