Grad: odtajnić audyt w Telewizji Polskiej

Raczyńska żegna się z pracownikami. Ale w TVP zostaje

Rewolucja w Agorze?

Właściciele kontrolnego pakietu akcji Agory szukają na niego kupca, odbyli już nawet wstępne rozmowy z potencjalnymi nabywcami – podał wczoraj, powołując s...

Biskupi bronią mediów publicznych przed komercją i naciskami polityków

Media publiczne to „wysokiej rangi dobro narodowe” i dlatego powinno być zachowane i chronione – napisali biskupi w komunikacie na zakończenie obrad episko...

Zapowiedzi windują kurs

Aż o 35,9 proc. zdrożały wczoraj akcje Platformy Mediowej Point Group (PMPG). Przyczyną były optymistyczne prognozy spółki na 2008 i 2009 r. oraz kolejne z...

W styczniu wzrosła sprzedaż „Rzeczpospolitej”

Styczeń był udanym miesiącem dla „Rz”, a złym dla „Dziennika” i „Gazety Wyborczej”. Wydawcom nie pomogło wspieranie sprzedaży gazet dodatkami i inwestowani...

Telewizji Polskiej misja w nieznane

Polacy traktują abonament RTV jak napiwek. Część klientów go płaci, a część nie. W końcu nie wszyscy muszą być zachwyceni jakością posiłku i obsługi – pisz...

Fundusz Misji zamiast abonamentu RTV

Zasilany z budżetu fundusz będzie finansować TVP i publiczne radio - proponuje Platforma Obywatelska. Projekt ustawy ma być gotowy już w kwietniu.

RMF FM może nadawać audycje lokalne

Zakaz rozszczepiania programu przez rozgłośnię RMF FM został ostatecznie uchylony przez Naczelny Sąd Administracyjny (sygn. II GSK 388/07).

Gwiazdy dają telewizjom zarobić

Jutro wieczorem rusza kolejny kosztowny telewizyjny show. Za wyprodukowanie jednego odcinka programu rozrywkowego telewizje płacą już nawet milion złotych

Nie chodzi o nagrody

Najbardziej Wiarygodny Dziennikarz Roku 2007. Tomasz Lis

Umiejętność obracania treścią

Człowiek Roku Przemysłu Mediowego 2007. Piotr Walter, prezes Grupy TVN

Impactory 2008 rozdane

28 lutego 2008 odbyła się 10., jubileuszowa edycja wręczenia nagród Impactor dla najbardziej podziwianych osób oraz firm mediów i reklamy za rok 2007. Wręc...

Polski rynek reklamowy dojrzał

Ostatnia dekada w mediach i reklamie

Renesans biznesu na małym ekranie

Nadawcy telewizyjni planują uruchomienie kolejnych programów o ekonomii. Ich oglądalność nie jest wysoka, ale reklamodawców przyciąga zamożny i dobrze wyks...

Firma kurierska ciężarem dla Springera

Największy w Europie wydawca dzienników, niemiecka grupa Axel Springer, zanotował w 2007 roku 288 mln euro straty – głównie z powodu niefortunnej inwestycj...

Paweł Jabłoński z Ostrym Piórem 2007

Paweł Jabłoński zastępca redaktora naczelnego Rzeczpospolitej, znalazł się wśród laureatów Ostrego Pióra – Nagrody Specjalnej 2007 – nagrody przyznawanej p...

Abonament już umiera śmiercią naturalną

Misję telewizji publicznej trzeba przemyśleć na nowo. Nie od dziś wiadomo, że skuteczne działania misyjne muszą łączyć wartości z atrakcyjnością dla widza....

TVP czekają duże zmiany

Przybywa pomysłów, czym zastąpić abonament radiowo-telewizyjny. Władze publicznej telewizji przekonują, że stacja utrzymywana wyłącznie z reklam będzie czy...

Czy Zientarski zaszkodzi wizerunkowi PZU?

Dziennikarz motoryzacyjny Maciej Zientarski, jeden z bohaterów kampanii reklamowej PZU skierowanej do kierowców, walczy o życie w szpitalu po wypadku, któr...