Zmiany w “Dzienniku” Springera

Kłopoty finansowe “Dziennika” mogą się przełożyć na zmiany w redakcji. W tym tygodniu przestał się ukazywać dodatek sportowy. Szykuje się też redukcja zatr...

Wydawcy gazet walczą z Google

Wydawcy chcą mieć większy wpływ na wyniki wyszukiwań w sieciŚwiatowe Stowarzyszenie Wydawców Prasy (WAN – World Association of Newspapers) po raz kolejny z...

Kto się boi Internetu

Od dawna zapowiadana rewolucja w mediach dokonuje się na naszych oczach – pisze szef Omnicom Media Group

Jak powinna być zarządzana i finansowana telewizja publiczna?

W większości państw UE utrzymano abonament, który u nas ma zniknąć. Ważną rolę odgrywają rady podobne do KRRiT

Dobry rok europejskich wydawców prasy

Europejscy potentaci prasowi szukają nowych źródeł przychodów. Większość z nich mogła się pochwalić w ubiegłym roku dobrymi wynikami.

Specjalista od zagranicy szefem „Wiadomości”

Najważniejszym programem informacyjnym telewizji publicznej pokieruje Krzysztof Rak

TVP zdejmuje dyskryminującą kobiety reklamę Mobilkinga

Po otrzymaniu pisma z KRRiT, TVP wycofała kontrowersyjną reklamę nowego operatora komórkowego MobilKing.

Mecom: Silni w Europie, silni w Polsce

Mecom, europejski koncern wydawniczy, większościowy udziałowiec (51%) „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Życia Warszawy” oraz właściciel 11 gazet regionalnyc...

Wiarygodność twórcy Wikipedii podważona

Twórca Wikipedii oskarżony o wyłudzenie pieniędzy. Miał wziąć 5 tysięcy dolarów za usunięcie wpisu

Krzysztof Rak szefem Wiadomości TVP

Rak zajmie miejsce Doroty Maciei, która została szefową Jedynki. Dotychczas zajmował się koordynowaniem pracy korespondentów zagranicznych Agencji Informacji.

Z Lisem na żywo TVP 2 najchętniej oglądaną stacją

Średnio 3,56 mln widzów ogląda w TVP2 program "Tomasz Lis na żywo" - wynika z danych AGB NMR.

PO: sprzedać jeden kanał TVP, pozbawić reklam drugi

Politycy PO chcą sprzedać jeden kanał TVP przez giełdę. Funkcje misyjne pozostałyby przy drugim, pozbawionym reklam.

Jakie powinny być publiczne media

Nawet przedstawiciele komercyjnych stacji są zgodni: media publiczne są potrzebne. Każdy ma jednak inną wizję ich działania

Cyfrowa rewolucja wpłynie na platformy

Trudna przyszłość platform cyfrowych. Będą musiały zmierzyć się nie tylko z nowym graczem, ale być może także z konkurencyjną ofertą cyfrowej telewizji naz...

TVP znacznie bliżej platformy

Polsat cyfrowy, cyfra + i platforma N będą miały cyfrowego konkurenta. Operator satelitarny SES Astra potwierdził wczoraj, że wciąż prowadzi rozmowy z TVP...

Czas przełomu w reklamie TV

Po paru chudych latach przyszedł czas na radykalną zmianę reguł gry na polskim rynku telewizyjnym – pisze szef OmnicomMediaGroup

Agora coraz mocniej wchodzi do sieci

Zmierzch portali, nadchodzi specjalizacja. Agora uruchomiła w ubiegłym roku prawie 40 nowych serwisów internetowych. W tym roku ma podobne plany

Ukryta reklama nadzieją nadawców na większe zyski

Wartość rynku product placementu podwoi się w ciągu trzech lat. W ubiegłym roku najczęściej wykorzystywały ją komercyjne stacje telewizyjne

Agora: sprzedaż czy plotka

Dementi Agory w sprawie sprzedaży kontrolnego pakietu akcji nie przekonało rynku. Polsat i Grupa ITI nie wykluczają swojego udziału, ale kupcem mógłby być...