Internet atakuje telewizję

Za cztery lata przychody reklamowe internetowych spółek będą wyższe niż stacji tv. Przynajmniej w USA. W Polsce prędko tak się nie stanie. Ale sieć systema...

Spada sprzedaż gazet ogólnopolskich

W kwietniu tylko “Super Express” i “Rz” odnotowały wzrost sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem – wynika z najnowszych danych

Reklamowe starcie Internetu i telewizji

Dla stacji tv sieć staje się kolejnym medium, które może pomóc w zwiększaniu ich przychodów

W Polsce jest jeszcze miejsce na nowe tytuły

Wciąż nie ma w Polsce niektórych segmentów prasy, więc ten rynek się rozbudowuje - mówi Alicja Modzelewska, członek zarządu Edipresse Polska

Wydawcy celują w klasę średnią

działający w Polsce wydawcy szukają nowych źródeł przychodów. Jednym ze sposobów ich pozyskiwania jest wydawanie nowych tytułów dla klasy średniej

Sieć przyciąga koncerny prasowe

Polski rynek prasowy staje się za ciasny dla wydawców. Planują więc ekspansję na Wschód i zwiększenie obecności w Internecie

Rośnie sprzedaż gazet na całym świecie. W Polsce jest gorzej

Na całym świecie codziennie gazetę na świecie czytało co najmniej 1,7 miliarda osób

Cyfrowa telewizja to konieczność

Najwięcej korzyści z cyfryzacji będzie miało państwo, bo sprzedaż uwolnionych częstotliwości może przynieść duże dochody – piszą Dariusz Więcek i Janusz So...

Polsat: trzy nowe stacje w tym roku

Informacyjny Polsat News wystartuje razem z Euro 2008, ale do końca roku Polsat chce uruchomić jeszcze dwa inne kanały telewizyjne

Miliony na wizerunek

Największe polskie miasta wydadzą w tym roku na promocję 115 mln zł. Powoli kończą się czasy półamatorskich kampanii. Coraz bardziej liczy się strategia i...

Telekomy bez monopolu na nowoczesne usługi

Platformy cyfrowe TV w sieciach telekomunikacyjnych. Wirtualną wypożyczalnię filmów może uruchomić nawet mały operator

Miliardowa emisja TVN

Telewizyjna grupa TVN wyemituje obligacje warte co najmniej miliard złotych

Reklama internetowa bije w wydawców prasy

Firmy wybierają reklamę w sieci kosztem promocji w mediach drukowanych

Nadawcy zaniepokojeni planami UKE

Przyszłość drugiego multipleksu kością niezgody. Realizacja strategii cyfryzacji telewizji naziemnej będzie przewodnim tematem dzisiejszych rozmów nadawców...

Przejrzysta koncepcja pozbawiona logiki

Przygotowywana przez PO reforma mediów może mieć ogromny wpływ na ich funkcjonowanie w Polsce - pisze Jakub Biedrzyński, prezes Omnicom Media Group

Jakubas wycofuje się z mediów

Jeden z najbogatszych polaków chce się pozbyć małych spółek. Na sprzedaż pójdą między innymi firmy wydające „Kurier Lubelski” i miesięcznik „Sukces”

Nowe otwarcie

- Tak łatwo się nie poddaję – powiedział Jakubas w jednym z wywiadów. Czyżby teraz stwierdził, że nadszedł czas na wycofanie się?

Porażka globalnych portali

Witryny AOL i MSN nie podbiły polskiego rynku. Po kilku miesiącach od startu mają znikomą liczbę użytkowników. Dla amerykańskich potentatów polski rynek ok...

TVN kupuje udziały w „n” za 95 mln euro

Wysoka cena transakcji zaniepokoiła inwestorów. Giełdowy kurs TVN spadł o 9,3 proc. Tak samo po przejęciu Trader.com reagowały w ubiegłym tygodniu notowani...

Kurczy się sprzedaż tygodników

Słaby kwartał pism opiniotwórczych. Lepiej niż na początku ubiegłego roku sprzedawał się tylko „Przekrój”