Nie będziemy spekulować Naszą-Klasą

- Wierzę, że popularność Naszej-Klasy będzie rosła - mówi Witalij Rubstein, prezes Forticomu.

Polacy oglądają Euro

Na reklamach związanych z niedzielnym meczem Polska – Niemcy Polsat mógł na czysto zarobić ponad 4 mln zł

Nowe cele Agory

Przejęcia na rynku medialnym. Oprócz WSiP Agora interesuje się niszowymi kanałami telewizyjnymi

Nasza-Klasa sprzedana

Największy przebój Polskiej sieci po cichu zmienił właściciela. Estoński fundusz Forticom kupił 70 proc. udziałów Naszej-Klasy.pl wartych nawet 200 milionó...

Internet mało dostępny dla niepełnosprawnych

O dostępność publicznych stron i serwisów internetowych dla osób niepełnosprawnych upomina się rzecznik praw obywatelskich

Rosną przychody z cyfrowych mediów

Wpływy generowane przez cyfrowe media i usługi w telefonach komórkowych będą gwałtownie rosły.

Czy Nasza-Klasa ma coś do ukrycia?

Szefowie Naszej-Klasy.pl mają lekcję do odrobienia. O sprzedaży swojego portalu poinformowali pięć miesięcy po transakcji. Niewykluczone, że zdecydowali si...

Menedżerowie czytają „Rzeczpospolitą”

„Rzeczpospolita” – zdaniem menedżerów – to najlepsza gospodarcza gazeta na rynku – wynika z najnowszych badań PRO

Ruch przejmie salony prasowe Media Punkt

Dystrybutor prasy, spółka Ruch podpisał umowę warunkową ze spółką Ramsat Media na przejęcie 23 salonów prasowych prowadzonych pod marką "Media Punkt", poda...

Sprzedajmy TVP!

Jestem przekonany, że państwo nie musi, wręcz nie powinno, mieć stacji telewizyjnych. To anachronizm, powszechny w Europie, mający swoje źródła w historii...

Reklama
Reklama

Biuro na korytarzu akademika

Rozmowa z Marcinem Radziwoniem, współtwórcą spryciarzy.pl

Spryciarze.pl wygrywają

Konkurs na start-up. Sieciowy poradnik, jak radzić sobie z różnymi codziennymi problemami, został uznany za najbardziej obiecujący portal w Polsce

Wyszło „Słońce” po polsku

W Wielkiej Brytanii ukazał się pierwszy numer polskiego wydania najbardziej poczytnej poczytnego tabloidu, czyli „The Sun”. Dziennik w wersji polskiej ma s...

Technologie rosną o 25 proc.

Polski rynek IT jest wart 27 mld złotych. To dane z najnowszego raportu „Computerworld” i IDC

Yahoo! przygotowuje się do wejścia do Polski

Sieciowy gigant z USA potwierdza wejście na polski rynek – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. – Produkty i usługi Yahoo! wkrótce pojawią się na polskim rynk...

Jaka jest prawda o misji telewizji publicznej

Rynek reklamowy jest najbardziej wrażliwą i najszybciej reagującą dziedziną gospodarki, całkowicie podlegającą zasadom wolnego rynku.

Internet atakuje telewizję

Za cztery lata przychody reklamowe internetowych spółek będą wyższe niż stacji tv. Przynajmniej w USA. W Polsce prędko tak się nie stanie. Ale sieć systema...

Spada sprzedaż gazet ogólnopolskich

W kwietniu tylko “Super Express” i “Rz” odnotowały wzrost sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem – wynika z najnowszych danych

Reklamowe starcie Internetu i telewizji

Dla stacji tv sieć staje się kolejnym medium, które może pomóc w zwiększaniu ich przychodów

W Polsce jest jeszcze miejsce na nowe tytuły

Wciąż nie ma w Polsce niektórych segmentów prasy, więc ten rynek się rozbudowuje - mówi Alicja Modzelewska, członek zarządu Edipresse Polska

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama