Potentaci kupują lokalne stacje
Ubiegły rok na rynku radiowym upłynął pod znakiem fuzji i przejęć. Nadawcy szukają nowych kanałów dystrybucji, które pozwoliłyby zwiększyć ich przychody. W...
Radio chce wejść na wizję
Dźwięk przestał już wystarczać stacjom radiowym. Teraz stawiają na obrazy – zarówno w sieci, jak i w komórkach
One-2-One w kanale mobilnym TVP SA
Poznańska spółka One-2-One SA będzie integratorem usług interaktywnych realizowanych w kanale mobilnym Telewizji Polskiej SA. Nieznana jest wartość kontrak...
Agora przygląda się Superstacji
Potwierdzają się informacje „Rzeczpospolitej”. Spółka kierowana przez Marka Sowę zakończyła już badanie ksiąg finansowych Superstacji. Ma ochotę na kolejne...
Wojna na gadżety trwa
W I półroczu czytelnicy gazet ogólnopolskich dostali ponad 130 darmowych gadżetów. Choć wydawcy zgodnie krytykują rywalizację na bezpłatne upominki, trudno...
„Rz” zyskuje, „Dziennik” traci
W maju „Rzeczpospolita” znacznie wyprzedziła „Dziennik” w sprzedaży i zajęła czwarte miejsce wśród największych ogólnopolskich gazet