Internet atakuje telewizję
Za cztery lata przychody reklamowe internetowych spółek będą wyższe niż stacji tv. Przynajmniej w USA. W Polsce prędko tak się nie stanie. Ale sieć systema...
Wydawcy celują w klasę średnią
działający w Polsce wydawcy szukają nowych źródeł przychodów. Jednym ze sposobów ich pozyskiwania jest wydawanie nowych tytułów dla klasy średniej
Sieć przyciąga koncerny prasowe
Polski rynek prasowy staje się za ciasny dla wydawców. Planują więc ekspansję na Wschód i zwiększenie obecności w Internecie
Cyfrowa telewizja to konieczność
Najwięcej korzyści z cyfryzacji będzie miało państwo, bo sprzedaż uwolnionych częstotliwości może przynieść duże dochody – piszą Dariusz Więcek i Janusz So...
Miliony na wizerunek
Największe polskie miasta wydadzą w tym roku na promocję 115 mln zł. Powoli kończą się czasy półamatorskich kampanii. Coraz bardziej liczy się strategia i...