Mniej pieniędzy na reklamę zewnętrzną

Rynek reklamy zewnętrznej wzrośnie w tym roku o 5 – 7,5 proc. – szacuje branża. To mniej, niż zakładano wcześniej

Megazlecenie na TP

Kurs akcji Telekomunikacji Polskiej wzrósł wczoraj o 2,7 proc., do 20,85 zł. Właściciela zmieniło 13 mln akcji. Wartość obrotów przekroczyła pół miliarda z...

Szansą dla PAP byłaby jej prywatyzacja

- Brak dostatecznego finansowania może doprowadzić do oszczędności, w wyniku których agencja może stracić zdolność do wypełniania nałożonych na nią ustawow...

Wydawcy rezygnują z abonowania agencji Associated Press

Kolejny wydawca chce wypowiedzieć umowę agencji AP. Do grona niezadowolonych z jej usług dołączył według "The New York Times" amerykański dziennik "The Col...

Kiedy ruszy w Polsce cyfrowa telewizja

Telewizję w komórkach będziemy mogli oglądać już na początku 2010 roku. Nie ubywa natomiast problemów z wprowadzeniem w naszym kraju naziemnej telewizji cy...

Rosną ceny Neostrady, tanieje Orange Freedom

Narodowy operator podnosi ceny Internetu. To niewielki problem dla jej abonentów, większy dla konkurentów

Cyfrowy Polsat chce Cyfrę+

Cyfrowy Polsat nie wyklucza przejęcia konkurencyjnej Cyfry+

TVN i Polsat cyfryzują

Polsat i TVN złożyły wnioski o zmianę rezerwacji częstotliwości analogowych na cyfrowe. Ale stawiają warunki

Kryzys może spowodować cięcia wydatków na reklamę

Sektory finansowy i nieruchomościowy ograniczą nakłady na reklamę w przypadku kryzysu w Polsce

Szczątkowe dotacje na rozbudowę infrastruktury telekomunikacyjnej

Nie dość, że pieniędzy jest niewiele, to na dodatek konkursy dla firm, które chcą się ubiegać o dofinansowanie, zostaną uruchomione tylko w siedmiu regiona...

Będzie coraz więcej multipleksów

Trwa boom na nowe kina. Mimo że mamy już ponad 60 multipleksów, jeszcze w tym roku powstanie pięć nowych

Coraz bliżej mobilnej telewizji

Wystartował konkurs na operatora telewizji w komórkach. Oferty można składać do połowy stycznia

Dwie nowe stacje telewizji Puls

Stacja zakonu franciszkanów i News Corp. złożyła w KRRiT wniosek o koncesje dla kanałów Puls News i TV Puls Rozrywka

Nie wszystkie firmy będą cięły wydatki na reklamę

Branża reklamowa obawia się, że globalne zawirowania finansowe przełożą się na kurczenie się reklamowego rynku.

Urzędnicy fatalnie zarządzają projektami IT

Zbyt duża rotacja kadr i źle zorganizowane przetargi spowodowały, że na informatyzację administracji wydamy mniej pieniędzy niż dostaliśmy

Kina zarabiają na droższych biletach

W tym roku do kin wybrało się mniej Polaków niż rok wcześniej. Mimo to wpływy ze sprzedaży biletów wzrosły

Laury dla polskich agencji

Wśród ogłoszonych wczoraj wieczorem laureatów międzynarodowego konkursu reklamowego Golden Drum w słoweńskim Portorożu (jeden najważniejszych konkursów rek...

Rynek reklamy zwalnia tempo

Kilkanaście miliardów dolarów mniej, niż szacowano, będzie wart w 2008 r. rynek reklamy

Internet bez kabli coraz popularniejszy

Stałe łącze to najpopularniejszy sposób łączenia się z siecią w Polsce. Liczba użykowników modemów w ciągu kilku miesięcy spadła pięciokrotnie

Agora blisko Superstacji

Decyzja o kupnie superstacji może zapaść w tym tygodniu. Po kilku miesiącach rozmów strony są wreszcie bliskie podpisania umowy