Banki nie żałują na reklamy
Sześciokrotnie skoczyły nakłady banków na reklamę lokat w trzecim kwartale. Wciąż najkosztowniejsze jest promowanie kredytów
Komisarz Reding o podziale TP
Separacja funkcjonalna, czyli wydzielanie sieci dostępowej ze struktur dawnych monopolistów telekomunikacyjnych, była jednym z tematów rozmów, jakie prowad...
Legalna ukryta reklama
Product placement powinien być w Polsce legalny – uznały firmy, które wzięły udział w konsultacjach nt. planowanych zmian w prawie o mediach. Takie zdanie...
Murdoch rezygnuje z TV Puls
W piątek koncern Ruperta Murdocha poinformował polskich współudziałowców, że wycofuje się z TV Puls, a dziś podpisano w tej sprawie umowę. Prezes i współwł...
Wyższe ceny: sposób na spowolnienie
Reklama radiowa idzie w ślady drożejącej telewizji. Od listopada więcej za reklamy radiowe. W niektórych stacjach pierwszy raz od dwóch lat
TP SA pod kontrolą Komisji
Kontrolerzy z Brukseli wkroczyli do biur Telekomunikacji Polskiej. Badają, czy narodowy operator nie nadużywa dominującej pozycji na rynku internetowym
Gorsze nastroje w mediach
Wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy w Polsce spadł do najniższego poziomu od 2004 roku. Menedżerowie obawiają się kryzysu