Wyższe ceny: sposób na spowolnienie

Reklama radiowa idzie w ślady drożejącej telewizji. Od listopada więcej za reklamy radiowe. W niektórych stacjach pierwszy raz od dwóch lat

Rosną wpływy z cyfrowych ekranów reklamowych

Nawet 40 mln zł może być wart w przyszłym roku rynek reklam emitowanych na ekranach w sklepach, na dworcach czy lotniskach – prognozuje firma CR Media Cons...

TP SA pod kontrolą Komisji

Kontrolerzy z Brukseli wkroczyli do biur Telekomunikacji Polskiej. Badają, czy narodowy operator nie nadużywa dominującej pozycji na rynku internetowym

Gorsze nastroje w mediach

Wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy w Polsce spadł do najniższego poziomu od 2004 roku. Menedżerowie obawiają się kryzysu

Gazeta tylko w Internecie

Christian Science Monitor będzie pierwszą ogólnoamerykańską gazetą wyłącznie w wydaniu internetowym

Telewizja TP prosto z satelity

Operator wprowadził nową ofertę telewizyjną. Według ekspertów pomoże ona TP w rywalizacji z jak na razie trzema silniejszymi, działającymi w Polsce platfor...

Polski rekord w Internecie

W tym roku w sieci przybędzie ponad pół miliona nazw z rozszerzeniem .pl. To niemal tyle, ile przez poprzednich dziesięć lat łącznie. Wartość tego rynku pr...

Reklama online lekko wyhamuje

Wydatki na reklamę internetową będą pomimo spowolnienia gospodarki rosły nawet w USA. Kryzys finansowy nie pozostanie jednak zupełnie bez wpływu na reklamę...

Kryzys uderza w europejską branżę telekomunikacyjną

- Liczba nowych linii internetowych w Wielkiej Brytanii w trzecim kwartale okazała się o 20 proc. niższa od zakładanej – podała w ostatnim raporcie firma b...

Startuje projekt darmowego Internetu

UKE zaczyna konsultacje w sprawie przetargu, który ma umożliwić bezpłatny dostęp do sieci internetowej setkom tysięcy Polaków

Reklama
Reklama

Rynek reklamy telewizyjnej nie oprze się kryzysowi

Decydenci o budżetach reklamowych właśnie w nich szukają szybkich – i na krótką metę stosunkowo mało bolesnych – oszczędności w trudnych czasach – pisze Ja...

Agora bez udziałów w Superstacji

Pat w rozmowach o sprzedaży 33 proc. pakietu stacji wydawcy „Gazety Wyborczej”. Warunki, jakie postawił spółce medialnej jeden z udziałowców telewizji, oka...

Konkurencja rozwija Internet

Rynek hurtowy. Musi być drożej, żeby było lepiej – ocenia UKE

Yahoo! zwolni półtora tysiąca osób

Przedstawiciele Yahoo! potwierdzili, że planują zwolnienia we wszystkich oddziałach firmy.

Agora: medialna ofiara spowolnienia gospodarczego

Według ING Securities prasa i reklama zewnętrzna nie odnotują w przyszłym roku żadnych zwyżek wpływów z reklam

Dialog chce iść na giełdę

150 mln zł chce zdobyć Telefonia Dialog z publicznej emisji akcji. Debiut możliwy byłby w połowie przyszłego roku

Mniej pieniędzy na reklamę zewnętrzną

Rynek reklamy zewnętrznej wzrośnie w tym roku o 5 – 7,5 proc. – szacuje branża. To mniej, niż zakładano wcześniej

Megazlecenie na TP

Kurs akcji Telekomunikacji Polskiej wzrósł wczoraj o 2,7 proc., do 20,85 zł. Właściciela zmieniło 13 mln akcji. Wartość obrotów przekroczyła pół miliarda z...

Szansą dla PAP byłaby jej prywatyzacja

- Brak dostatecznego finansowania może doprowadzić do oszczędności, w wyniku których agencja może stracić zdolność do wypełniania nałożonych na nią ustawow...

Wydawcy rezygnują z abonowania agencji Associated Press

Kolejny wydawca chce wypowiedzieć umowę agencji AP. Do grona niezadowolonych z jej usług dołączył według "The New York Times" amerykański dziennik "The Col...

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama