Broker zmieni się w Grupę RMF

- Z końcem sierpnia w miejsce Brokera FM powstanie radiowa Grupa RMF - mówi "Rz" Marek Dworak, prezes spółki Broker FM, do której należy Radio RMF FM

Nowy portal społecznościowy dla ludzi biznesu

Zastanawiałeś się, jak poznać ludzi biznesu z całego świata i dowiedzieć się, jak najlepiej zarządzać firmą podczas kryzysu? Sprawdź możliwości nowego bizn...

Szybko przybywa słuchaczy cyfrowego radia

Według instytutu In-Stat w 2012 roku na świecie radia nadawane satelitarnie oraz naziemnie cyfrowo będzie odbierało już 55 milionów osób, podczas gdy w 200...

Strata TVN, Agora minimalnie na plusie

Mniejsze wydatki na reklamę uderzają w wyniki firm medialnych. Perspektywy na kolejne kwartały są jeszcze gorsze, zwłaszcza dla prasy

„Wprost” z dodatkowym wydaniem

Wydawca tygodnika pracuje nad lżejszym w formie drugim wydaniem – dowiedziała się „Rzeczpospolita”

Wydawcy prasy łączą siły

Już wkrótce zacznie działać organizacja wydawców, która pomoże usprawnić walkę z nielegalną sprzedażą prasy

Cyfrowy Polsat nadal zainteresowany Internetem

Po rezygnacji z zakupu udziałów w Sferii Cyfrowy Polsat nadal chce rozwinąć wachlarz usług o dostęp do Internetu we współpracy z tą spółką

Czekamy na darmowy Internet

Z Anną Streżyńską, prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej, rozmawiają Jakub Kurasz ("Rz") i Cezary Szymanek (Radio PiN)

Lepsze wyniki TVP

Sto milionów złotych zysku Telewizji polskiej. Mimo to w porównaniu z konkurencją spółka jest wciąż mało wydajna

Grupa Infor poluje na „Dziennik”?

Infor prowadzi negocjacje w sprawie przejęcia „Dziennika” w zamian za mniejszościowy pakiet udziałów w swojej firmie – wynika z nieoficjalnych informacji „Rz”

Reklama
Reklama

Gazety przeciw nowym wymogom reklamowym

Reklamy sprzętu AGD mają zawierać informacje o zużyciu energii. Producenci będą musieli wykupywać większe ogłoszenia, by zmieścić wymagane dane

Internet i kina opierają się kryzysowi

Tegoroczne wydatki firm na reklamę spadną – prognozuje dom mediowy Starlink. Jeszcze w lutym firma zapowiadała niewielki wzrost rynku

Wojna cenowa dobiega końca

Cyfra+ jako pierwsza platforma cyfrowa zapowiedziała od lipca podwyżkę cen usług. Jej konkurenci zarzekają się, że nie mają podobnych planów

Google kontra urząd antymonopolowy

Gigant internetu znów ma kłopoty z prawem. Amerykańskie władze wszczęły wobec firmy już drugie postępowanie antymonopolowe. Jej zarząd przyznaje, że liczy...

Sprzedaż gazet spada. Wydawcy szukają nowych źródeł przychodów

O ponad 7 proc. skurczyła się w pierwszym kwartale łączna sprzedaż największych dzienników ogólnopolskich

Murdoch robi przewrót w Internecie

Właściciel koncernu medialnego News Corp. Rupert Murdoch zapowiedział, że od przyszłego roku jego firma zacznie pobierać opłaty od internautów za korzystan...

Nie ciąć reklamy w czasie kryzysu

- W sytuacji takiej jak obecnie, gdy pierwszym odruchem jest cięcie wydatków na marketing, mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść fantastyczne e...

Amerykańskie firmy wydają coraz mniej na reklamę

Raporty zamykające ubiegły rok zaczynają potwierdzać czarne prognozy dla rynku reklamy w USA

Polskie firmy oszczędzają na reklamie

Jeśli nie zmieni się obecna tendencja zniżkowa, to polski rynek reklamy skurczy się w tym roku o 10 proc., po prawie 9-proc. spadku w pierwszym kwartale –...

Programy pocztowe będą mniej popularne w firmach

W 2012 r. 20 proc. skrzynek e-mailowych używanych w firmach i organizacjach będzie działać wyłącznie online, w przeglądarce internetowej, bez potrzeby inst...

Reklama
Reklama