Nie ciąć reklamy w czasie kryzysu

- W sytuacji takiej jak obecnie, gdy pierwszym odruchem jest cięcie wydatków na marketing, mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść fantastyczne e...

Amerykańskie firmy wydają coraz mniej na reklamę

Raporty zamykające ubiegły rok zaczynają potwierdzać czarne prognozy dla rynku reklamy w USA

Polskie firmy oszczędzają na reklamie

Jeśli nie zmieni się obecna tendencja zniżkowa, to polski rynek reklamy skurczy się w tym roku o 10 proc., po prawie 9-proc. spadku w pierwszym kwartale –...

Programy pocztowe będą mniej popularne w firmach

W 2012 r. 20 proc. skrzynek e-mailowych używanych w firmach i organizacjach będzie działać wyłącznie online, w przeglądarce internetowej, bez potrzeby inst...

Złoto dla Onowałowa

W konkursie KTR złotą statuetkę za całokształt otrzymała Kampania reklamowa Pomnik Onowałowa. Jej autor, agencja Change Integrated, dostał tytuł agencji ro...

Wydawcy bronią reklam

Apelują, by reklamy, np. pralek czy lodówek, nie musiały informować o zużyciu energii. Bo mogłoby to zniechęcić reklamodawców do prasy

Miliony klientów, zysków brak

Jak zarobić na wideo w sieci i nie stracić? Kilkaset milionów ludzi na całym świecie ogląda filmy w Internecie. Ale choć zainteresowanie jest ogromne, bizn...

Wydawcy przeciwko piractwu i legalizacji ukrytej reklamy

Izba Wydawców Prasy przyjęła wczoraj m.in. propozycje zmian w prawie autorskim, które mają chronić ich produkty przed piratami

W przyszłym roku wzrośnie sprzedaż netbooków

Sprzedaż komputerów przenośnych w 2010 r. sięgnie 200 mln sztuk. Jedną czwartą tej liczby, 50 mln urządzeń, stanowić będą netbooki, czyli niewielkie laptop...

Burda oskarża G+J Polska o plagiat

Spółka Burda Publishing Polska (grupa Burda wydaje w Polsce m.in. magazyny "In Style", "Top Gear" i "Elle") złożyła w sądzie koleżeńskim Izby Wydawców Pras...

TP na celowniku Komisji Europejskiej

Bruksela bada, czy operator nie ogranicza konkurencji. Postępowanie wyjaśniające to pokłosie zeszłorocznych nalotów na siedzibę spółki

Rząd douczy Polaków z cyfryzacji

Do końca maja mają być znane szczegóły kampanii informującej Polaków o starcie naziemnej telewizji cyfrowej

KE: TP na cenzurowanym za internet

Komisja Europejska rozpoczęła formalne postępowanie przeciwko Telekomunikacji Polskiej w sprawie podejrzenia o nadużywanie pozycji dominującej

Konkurencja wymusza obniżki

TP SA obniża ceny usług. Ma dziś często lepszą ofertę niż konkurenci

Wydawcy prasy będą zbierali tantiemy

Resort kultury zapewnił wydawców, że ich stowarzyszenie Repropol dostało licencję na zbiorowe zarządzanie prawami autorskimi

„Dziennik” i „Gazeta Prawna” razem?

Wydawcy „Dziennika” i „Gazety Prawnej” rozmawiają o zacieśnieniu współpracy – dowiedziała się „Rzeczpospolita”

Emeryci najbardziej nie cierpią reklam

Najbardziej alergicznie na reklamy reagują emeryci i renciści - wynika z najnowszych badań

Google i Nasza-Klasa wciąż królują

Różnice w popularności między portalami o2.pl, Interia.pl i Gazeta.pl są minimalne

Realne skutki wirtualnego kryzysu

Przez parę miesięcy tego roku łudziliśmy się nadzieją, że kryzys ominie branżę reklamową, oszczędzi media czerpiące gros przychodów z tego rynku. Nic z teg...