Nie ciąć reklamy w czasie kryzysu
- W sytuacji takiej jak obecnie, gdy pierwszym odruchem jest cięcie wydatków na marketing, mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść fantastyczne e...
Polskie firmy oszczędzają na reklamie
Jeśli nie zmieni się obecna tendencja zniżkowa, to polski rynek reklamy skurczy się w tym roku o 10 proc., po prawie 9-proc. spadku w pierwszym kwartale –...
Złoto dla Onowałowa
W konkursie KTR złotą statuetkę za całokształt otrzymała Kampania reklamowa Pomnik Onowałowa. Jej autor, agencja Change Integrated, dostał tytuł agencji ro...
Wydawcy bronią reklam
Apelują, by reklamy, np. pralek czy lodówek, nie musiały informować o zużyciu energii. Bo mogłoby to zniechęcić reklamodawców do prasy
Miliony klientów, zysków brak
Jak zarobić na wideo w sieci i nie stracić? Kilkaset milionów ludzi na całym świecie ogląda filmy w Internecie. Ale choć zainteresowanie jest ogromne, bizn...
Burda oskarża G+J Polska o plagiat
Spółka Burda Publishing Polska (grupa Burda wydaje w Polsce m.in. magazyny "In Style", "Top Gear" i "Elle") złożyła w sądzie koleżeńskim Izby Wydawców Pras...