Według spółki, kanał rozrywkowy ma pojawić się w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych pod koniec tego roku lub w I kwartałe 2010 r. PMPG chciałaby też, aby program pojawił się na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej. W 2008 r. spółka złożyła wniosek o rezerwację częstotliwości.
Point Group zapewniła, że Machina TV to nie jedyny jej pomysł na zaistnienie na rynku telewizyjnym. Podtrzymała zainteresowanie kupnem udziałów innych nadawców, choć niedawno udziałowcy Telewizji Puls zakończyli rozmowy z giełdową firmą informując, że nie sprzedadzą jej stacji.
Point Group chce skorzystać na wzroście udziału kanałów telewizyjnych w reklamowym torcie. Według cytowanych przez giełdową firmę prognoz, nakłady na reklamę w kanałach tematycznych w Polsce będą rosnąć o 9,8 proc. średniorocznie, osiągając wartość 498 mln USD w 2013 r. (w 2009 r. prognozowany jest niewielki spadek). Point Group zakłada spadek znaczenia anten ogólnotematycznych na rzecz kanałów wyspecjalizowanych. Uważa, że stabilny wzrost kanałom tematycznym może zapewnić specyficzna struktura przychodów, na którą złożą się wpływy reklamowe i subskrypcja. Rynek płatnej telewizji - podaje Point Group ma rosnąć w Polsce z 1,83 mld USD w 2008 r. do 2,13 mld USD w roku 2013.