Gry wideo – nowa nisza na rynku reklamy

Wydatki na reklamę w grach wideo rosną. W 2014 r. mają one wynieść równy miliard dolarów i będą stanowić 1,5 proc. globalnego rynku reklamy – przewidują fi...

90 procent e-maili to śmiecie

Tylko jeden na dziesięć listów elektronicznych nie jest wysyłany w celach reklamowych – wynika z raportu firmy Symantec

Kolporterzy prasy w tarapatach

Dwie największe firmy kolporterskie w Polsce nie mogą zaliczyć tego roku do udanych. Ruch zamknął I kwartał stratą, a Kolporter opóźnia się z płatnościami...

Gazety walczą z kryzysem

Prawie 2 miliardy ludzi czyta codziennie gazety. Ich sprzedaż na całym świecie rośnie, wbrew opiniom o końcu branży

Więcej cyfrowych stacji

Startują testy cyfrowego radia naziemnego. Krajowa Rada już wystąpiła o przydział dla niego stałej częstotliwości

Koniec dyskryminacji polskich internautów. iTunes w całej Europie

Nie ma przeszkód, by sklep iTunes był dostępny w całej Unii Europejskiej, jeśli porozumiemy się z organizacjami praw autorskich – ogłosił wczoraj koncern A...

Serwis aukcyjny eBay wygrywa z L'Orealem

Aukcyjny potentat nie ponosi winy, że w jego serwisie klienci sprzedają podrabiane towary – orzekł brytyjski sąd

Książki warte słuchania

Polacy chętniej sięgają po książki do słuchania, a ich oferta rośnie. Producentów tzw. audiobooków nie odstraszają nawet wysokie koszty ich produkcji

Rosjanie zainwestują w Facebooka

Rosyjska grupa internetowa Digital Sky Technologies zainwestuje 200 mln dolarów w Facebooka. Po tej transakcji wartość amerykańskiego serwisu społecznościo...

Klienci straszeni wirusami

Kontrowersyjna opinia wzburzyła firmy produkujące programy zabezpieczające. Dyrektor jednej z nich – Trend Micro – zarzucił branży, że oszukuje klientów, w...

Przyspieszy konsolidacja na rynku prasy

Raport pricewaterhousecoopers. Kryzys wymusi na firmach z branży zmiany właścicielskie

Radio Zet szuka nowego szefa

Robert Kozyra zwolni fotel prezesa i redaktora naczelnego Radia Zet

Mecom sprzedał akcje za 142 miliony funtów

Celem emisji jest redukcja zadłużenia medialnej spółki

TV Puls już w czerwcu może mieć nowego inwestora

Spółka chce szybko zakończyć rozmowy, tak by nowy inwestor mógł wesprzeć jesienną ramówkę stacji

Nie tylko TVP chce środków na programy misyjne

Prywatne media chcą korzystać z grantów na programy misyjne, które mają się pojawić w Polsce po likwidacji abonamentu

Dwugłowe ciele zamiast wojny w Iraku

Zapotrzebowanie na poważne wiadomości spada, więc telewizyjne serwisy informacyjne idą w kierunku rozrywki. Ma być sensacyjnie, lekko i przyjemnie. Celują...

Piractwo w Internecie

Pirackie korzystanie z filmów, muzyki i gier wideo w Internecie osiągnęło niepokojący poziom w Chinach, Rosji, Kanadzie, Hiszpanii i Meksyku – stwierdzili...

Gazety zyskają na cyfryzacji

Czytelnicy są już gotowi płacić za dostęp do części newsów w sieci – wynika z badań PwC. Według raportu tej firmy wydawnictwa mogą utrzymać przychody dzięk...

Sprzedażowa zapaść „Newsweeka” i „Przekroju”

O prawie 3 proc. spadła w I kwartale tego roku łączna sprzedaż dziesięciu największych tygodników opinii w Polsce

Branża reklamowa obawia się kryzysu

W marcu wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy w Polsce – BriefIndex – był najniższy w historii badań