Pismo ma się ukazać w nakładzie 50 tys. egzemplarzy, kosztować 9,80 zł i być kierowane do menedżerów oraz przedstawicieli wolnych zawodów. Wydawcą jest Wydawnictwo Business Magazine Manager sp. z o.o.
Dyrektorem zarządzającym pisma jest Jarosław Dotka, a redaktorem naczelnym Piotr Cegłowski, były naczelny „Businessman. pl” i były dyrektor wydawniczy „Manager Magazinu”. – Pomysł był rozwijany przez ponad pół roku, są w niego zaangażowani dziennikarze, którzy wcześniej pracowali w „Manager Magazin” i „Businessman Magazine” – mówi Cegłowski. Nie informuje, kim jest wydawca. – To spółka, w której udziały ma kilka osób i jedna firma – dodaje.
Nowy magazyn trafia na rynek, na którym ukazują się polska edycja „Forbesa” (Axel Springer Polska) i „Businessman. pl”. W ostatnich latach z rynku zniknęły „Manager Magazin”, „Businessman Magazine” i „Business Week”.