Mamy szansę na złote bębny

Polskie agencje reklamowe są na tzw. krótkich listach do nagród na 16. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorożu

TVP chce wybrać operatora z wolnej ręki

Na dzisiejszym spotkaniu nadawców i UKE w sprawie cyfryzowania telewizji naziemnej TVP zapowiedziała, że rozważa wybór operatora pierwszego multipleksu z t...

Wyprzedaż Kolportera

Kilkanaście firm rozmawia o zakupie sieci salonów prasowych Kolportera. Wśród zainteresowanych jest konkurencyjna spółka Ruch

Polscy piarowcy nagrodzeni w Portorożu

Na wczorajszej gali rozdania nagród PR Premiere srebrne statuetki dostały polskie agencje - San Marcos i On Board PR oraz Ciszewski PR.

W USA widać już powrót optymizmu

Polski rynek telekomunikacyjny jest bardzo konkurencyjny, więc próba zbudowania od podstaw nowego operatora na pewno obarczona jest dużym ryzykiem - mówi M...

Firmy są zgodne: stabilizacja w reklamie w 2010 roku

Choć kolejna firma obniżyła tegoroczną prognozę dla globalnego rynku reklamy, przewidywania dla branży są paradoksalnie coraz bardziej optymistyczne

Golden Drum: Polskie agencje na razie bez nagród

Nominowane do nagród prace polskich agencji reklamowych na festiwalu reklamowym Golden Drum w słoweńskim Portorożu nie zostały uhonorowane nagrodą.Wciąż je...

Mniej pieniędzy w domach mediowych

Tylko dwa domy mediowe w I półroczu obsłużyły budżety swoich klientów warte powyżej 1 mld zł

P4 będzie inwestować więcej

Wzrost wydatków inwestycyjnych i start w przetargu na częstotliwości 2,6 GHz zapowiada w rozmowie z „Rz” prezes P4, operatora sieci Play

Szybki Internet wszędzie, tylko nie w Polsce

Kraje naszego regionu inwestują w budowę infrastruktury internetowej, ale Polska pod tym względem stoi w miejscu. W światowym rankingu jakości połączeń sze...

Reklama
Reklama

UKE przygotował warunki konkursu

Jeśli KRRiT zaakceptuje przesłane wczoraj przez UKE warunki konkursu na operatora drugiego pakietu cyfrowych kanałów, może on ruszyć jeszcze w październiku

Sprzedaż gazet w wakacje nadal spadała

W sierpniu sprzedaż pięciu największych dzienników w ujęciu rocznym skurczyła się o 13,5 proc. Wakacyjne miesiące to tradycyjnie zły czas dla gazet

Częstotliwości radiowe znajdą nabywców na aukcji

Operatorzy będą licytować w najważniejszym przetargu 2010 r.

Agros Nova musi wstrzymać kontrowersyjną reklamę

Sąd nakazał Agros Novie zaprzestanie reklamy, w której porównuje swój napój Minerado do produktu konkurenta - napoju Caprio firmy Maspex

W lecie mocno spadła sprzedaż gazet

W sierpniu sprzedaż pięciu największych dzienników skurczyła się o 13,5 proc. rocznie. Wakacyjne miesiące to tradycyjnie zły czas gazet

Ukraina nie dla polskich firm

Rodzime spółki odkładają plany rozwoju. W ubiegłym tygodniu sieć radiową sprzedała grupa RMF

Zamieszanie z cyfrową telewizją naziemną

Czwartkowy entuzjazm lekko przygasł – usługa wciąż czeka z właściwym startem na formalny wybór technicznego operatora

„Sukces” jak „Vanity Fair”

Rusza nowe wydawnictwo. Właściciel „Sukcesu” i „Przekroju” daje tytułom trzy lata na zdecydowaną poprawę sprzedaży

Pomysł rejestrowania stron internetowych wciąż aktualny

Ministerstwo Kultury kończy prace nad projektem nowelizacji prawa prasowego. Wciąż nie wiadomo, co stanie się z kontrowersyjnym zapisem o konieczności sądo...

Radio PiN pozywa ChilliZet

To drugi w ciągu dwóch tygodni pozew przeciwko rozgłośniom należącym do grupy Eurozet. Tym razem chodzi o znak towarowy audycji "Radioczuły Barbarzyńca"

Reklama
Reklama