Choć w tej samej notce jest mowa o planowanej przez firmę nowej emisji akcji (ma to być oferta prywatna kierowana do wybranych inwestorów instytucjonalnych, z wyłączeniem prawa poboru). - Już dzisiaj każdy czytelnik może zostać współwydawcą "Wprost" - zachęca tygodnik.

[link=http://www.rp.pl/artykul/412712.html][srodtytul]Czytaj też: „Wprost” do nowego właściciela[/srodtytul][/link]

Anna Pawłowska-Pojawa, rzeczniczka PMPG zapewnia, że w tekście nie chodzi o nową emisję, a wyłącznie o zachęcenie czytelników do inwestowania w akcje już notowane na GPW.

Wczoraj PMPG poinformował także, że należąca do niego AWR Wprost sprzedała czasopismo „Mój Pies” i dwa związanie z nim serwisy internetowe spółce Namirum Investments. Większość zespołu redakcyjnego za porozumieniem stron przejdzie do nowej spółki.