Nową stacją w ofercie telewizji ma być skierowana do dzieci TV Puls Kids. Spółce zależy, by pojawiła się ona w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej.
– Kanał dziecięcy wpisuje się w strategię stacji, zgodnie z którą TV Puls oferuje rozrywkę dla całej rodziny. Jesteśmy gotowi do jego stworzenia w każdej chwili. Mamy studia, relacje z dostawcami programów i sprzęt konieczny do uruchomienia takiego kanału oraz koncesję na jego nadawanie – mówi „Rz” Dariusz Dąbski, prezes i udziałowiec TV Puls (ma 75 proc. udziałów, pozostałe należą do oo. franciszkanów). Puls chce uruchomić nową stację w tym roku. Kanał ma jednak ruszyć wyłącznie z myślą o naziemnej telewizji cyfrowej, a jej właściwy start wciąż się opóźnia.
TV Puls, który w ubiegłym roku walczył o rentowność, w tym spodziewa się lepszych wyników finansowych. – W dwóch miesiącach IV kw. 2009 roku udało się osiągnąć pozytywny wynik z działalności operacyjnej, a osiągnięcie operacyjnego break-even nastąpiło wcześniej, niż przewidywaliśmy. Cały rok 2009 zamknęliśmy również z pozytywnym wynikiem finansowym. Pomogły w tym głęboka restrukturyzacja, nowa strategia programowa oraz udane transakcje finansowe – mówi Dąbski.
Jego zdaniem w tym roku zarówno wynik operacyjny, jak i przychody spółki znacznie się poprawią. TV Puls rozpoczął 2010 r. bez obciążeń restrukturyzacyjnych, które ciążyły mu w ubiegłym roku. – W 2009 roku nasze przychody nie przekroczyły 10 mln euro, ale w przyszłym powinniśmy ten poziom znacznie przekroczyć – mówi Dąbski.
TV Puls od czasu wycofania się ze spółki koncernu News Corp. jesienią 2008 r. poszukuje strategicznego inwestora. Nieoficjalnie wiadomo, że stacją interesowała się Telekomunikacja Polska, oficjalnie przyznały się do tego TVN i Point Group.