Cztery miliony kupujących na minutę

Amerykanie urządzili sobie istne polowanie na promocje w sieci. Ruch w internetowych sklepach wzrósł wczoraj za oceanem o blisko 40 proc. w skali roku

Boom na mobilny Internet

W szybko rosnące źródło przychodów inwestują kolejne firmy

ZAiKS i pokrewne organizacje ujawnią swoje finanse

Resort kultury chce, aby organizacje zbiorowego zarządzania prawami autorskimi musiały audytować wyniki finansowe

Cyfrowy Polsat zaczął testy szerokopasmowego Internetu

Spółka liczy, że dzięki rozszerzaniu pakietu usług zwiększą się jej przychody i spadnie wpółczynnik odłączeń klientów platformy cyfrowej

Fed zareklamuje się w kinach

Rezerwa Federalna wyemituje w amerykańskich kinach serię spotów reklamowych, które mają poprawić słaby wizerunek instytucji. Pierwsza projekcja odbędzie si...

Trudniej o dotacje

Urzędnicy chcą ograniczyć dostęp do grantów dla firm na działalność internetową. Nowe, ostre kryteria mają wyłonić tylko najlepsze, najbardziej innowacyjne...

Za kopiowanie trzeba płacić

Komórki i aparaty cyfrowe mogą zostać obłożone 3-proc. opłatą na rzecz twórców i autorów

Nowa ustawa ma rozwiązać problemy z cyfryzacją telewizji

Projekt ustawy o cyfryzacji telewizji naziemnej może w tym tygodniu trafić do konsultacji społecznych

Multimedialne centrum rozrywki Telekomunikacji

France Telecom przedstawił nowe produkty i usługi. Niektóre z nich pojawią się w ofercie grupy TP

Są znów chętni na reklamy

Rynek reklamy w przyszłym roku nie będzie się już kurczyć – uważają analitycy pytani przez „Rz”

W sieci konkurencja też lepsza od monopolu

Takiej bitwy w świecie nowych technologii jeszcze nie było. Microsoft zaproponował medialnemu potentatowi News Corp. wycofanie z wyszukiwarki Google wszyst...

Bój gigantów o Internet

Microsoft jest gotów zapłacić, by odebrać Google' owi monopol na wyszukiwanie w sieci

Promocje w platformach w zamian za długie umowy

Tegoroczne promocje platform cyfrowych znów przyprawiają o zawrót głowy, choć sama branża zgadza się, że trend jest szkodliwy

Opłaty mogą zmienić rynek

Wprowadzanie opłat za artykuły w sieci pokaże, jaką wartość mają one dla czytelników

Wydawcy przeprowadzą kampanię w obronie swoich praw

Chcą uświadomić osobom kupującym przeglądy prasy, że wiele tzw. prasówek narusza interesy właścicieli gazet

Point Group planuje nową emisję

20 mln zł chce pozyskać z planowanej na I kwartał przyszłego roku nowej emisji akcji

Edukacja ekonomiczna: stawiam na media

Społeczeństwo obywatelskie rozumiejące podstawowe reguły ekonomii jest w miarę odporne na populizm

Pakiet telekomunikacyjny prawie gotowy

Parlament Europejski zdecyduje jutro o losie ustaw z pakietu telekomunikacyjnego, które mają umożliwić m.in. odcinanie internautom dostępu do sieci

Wielki sport za wielkie pieniądze

Producenci cyfrowych dekoderów już dziś liczą zyski z turnieju Euro 2012. Sport to cenna część telewizyjnego rynku

Tylko 80 proc. polityków jest obecnych w sieci

Co piąty polski parlamentarzysta nie ma swojej strony internetowej – wynika z badań serwisu nazwa.pl. Ale aż 8,3 proc. ma dwa adresy