W okresie grudzień 2009 - luty 2010 publiczna Trójka po raz drugi z rzędu odnotowała najwyższy w historii badań RadioTrack poziom słuchalności. Jej udział w ogólnopolskim rynku słuchalności w tym czasie wynosił 7,34 proc. (rok wcześniej - 6,61 proc.). Poprzednia fala badań za listopad 2009-styczeń 2010 też przyniosła Trójce rekord w historii badań - słuchalność na poziomie 7,26 proc.
Mimo finansowych i innych wewnętrznych kłopotów, z jakimi boryka się Polskie Radio, pod względem wyników rozgłośnia radzi sobie w ostatnich miesiącach bardzo dobrze. W ubiegłym roku także dwa razy pobiła własne rekordowe wyniki (w okresach listopad 2008 – styczeń 2009 i wrzesień - listopad 2009). Liderem słuchalności według najnowszej fali badań słuchalności Radio Track pozostaje RMF FM z wynikiem na poziomie 26,85 proc. (rok wcześniej - 24,39 proc.). Słuchalność Radia Zet wynosiła 15,99 proc. (rok wcześniej 16,86 proc.), publicznej Jedynki - 12,97 proc. (12,74 proc.), Radia Maryja - 1,85 proc. (2,03 proc.), publicznej Dwójki - 0,71 proc. (0,6 proc.), a Polskiego Radia Euro - 0,18 proc. (0,11 rok wcześniej). Badania przeprowadza Millward Brown SMG/KRC.