NASK: 1,83 mln stron www z końcówką .pl

Polska może wkrótce przeskoczyć Włochy w liczbie adresów internetowych. Według NASK, na koniec czerwca, funkcjonowało 1,83 mln domen z końcówką. pl. W ciąg...

Wyniki Google. Google poniżej oczekiwań. rp.pl/ekonomia

Wyniki koncernu informatycznego Google mocno rozczarowały rynki. Zysk netto spółki wzrósł co prawda w drugim kwartale o 24 proc. do 1,84 mld USD, czyli 6,4...

Spór o tantiemy u prezydenta

Operatorzy płatnej telewizji wnioskują do prezydenta o skierowanie ustawy o prawie autorskim do Trybunału Konstytucyjnego. Chodzi o sposób naliczania tanti...

Przewodniczący KRRiT napisze do premiera z protestem

Rządowe Centrum Legislacyjne zwróciło ogłoszenia koncesyjne Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczące uruchomienia naziemnej telewizji cyfrowej w Pols...

Wydawcy zaczynają stawiać na opłaty

Od lipca płatny jest dostęp do witryny brytyjskiego „The Timesa”, kolejny będzie „The New York Times”.

TVP pierwszy raz w historii zarobiła na mundialu

Finałowy mecz oglądało w TVP 1 ponad 8,5 mln ludzi. Na reklamach wokół relacji TVP mogła na czysto zarobić ponad 50 mln zł. 1,5 mln unikalnych użytkowników...

Reklama kontekstowa ciągle w cenie

W reklamę kontekstową, czyli taką, która wyświetla przy tekstach w sieci powiązane z nimi tematycznie reklamy, firmy będą w tym roku inwestować więcej niż...

Google kończy z cenzurą

Chiński rząd odnowił koncernowi licencję na dalsze działanie w tym kraju, co pozwoli mu uruchomić komercyjne witryny internetowe

Grono.net chce jeszcze powalczyć o społeczności w polskiej sieci

Nie bijemy się z gigantami, stawiamy na oryginalność, elitarność i nowe usługi. To skrót nowej strategii Grono.net, najstarszego polskiego serwisu społeczn...

Po połączeniu z Empikiem duże zmiany w ofercie Merlina

Sklepy nie spodziewają się problemów z uzyskaniem zgody od UOKiK na ich połączenie i już planują zmiany w ofercie

Reklama
Reklama

Jeśli Empik przejmie Merlina, będzie królem e-handlu

Nowy lider branży z niemal 200 mln zł przychodów mocno zmieni obraz rynku. Firma powstała w wyniku fuzji w ciągu dwóch lat może trafić na giełdę. Właścicie...

Wydawcy śmielej handlują w sieci

Asortyment, jaki oferują w swoich internetowych sklepach wydawcy prasy, jest coraz szerszy – od multimediów po kosiarki do trawy

Udane półrocze RMF, Jedynki i Trójki

Te trzy rozgłośnie zamknęły I półrocze najwyższymi wzrostami słuchalności w porównaniu z wynikami z przed roku - wynika z najnowszych badań

Najwięksi reklamodawcy zakładają swój związek

PZU, Liberty Direct i P4 jako pierwsze wstąpiły do związku Advertisers.pl, który ma dbać o interesy największych reklamodawców na polskim rynku

Empik przejmuje Merlin.pl

NFI EMF, właściciel Empiku, przejmie kontrolę nad jednym z najstarszych polskich sklepów internetowych - Merlin.pl

Naziemna telewizja cyfrowa ruszy w końcu jesienią

Według UKE pierwsze dwa cyfrowe multipleksy, na których będą nadawane stacje w ramach naziemnej telewizji cyfrowej mogą ruszyć jesienią tego roku

Dzieci nie będą oglądać reklam smakołyków

Powstaje Kodeks reklamy żywności skierowanej do dzieci, który ma zakazywać reklam żywności w mediach kierowanych do dzieci

OFE: mniej na reklamę

O ponad połowę spadły tegoroczne wydatki na reklamę otwartych funduszy emerytalnych

Rynek radiowy będzie wart ponad 50 mld dol.

Mocno dotknięty przez kryzys rynek reklamy radiowej powoli odżywa

Policja złapała złodziei sygnału telewizyjnego

W województwie lubelskim policja we współpracy z przedstawicielami platform cyfrowych Cyfrowy Polsat i Cyfra+ zlikwidowała na trzy nielegalne punkty rozsył...

Reklama
Reklama