TP zmieniła dzisiaj ceny Neostrady

TP obniżyła dziś o jedną piątą cenę usług dostępowych Neostrada. Zapowiadana od kilku miesięcy przecena ma zahamować odpływ klientów i odebrać ich konkurencji

Publikacja: 01.10.2010 14:23

TP zmieniła dzisiaj ceny Neostrady

Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski RP Radek Pasterski

[b]Więcej informacji w naszym branżowym serwisie o telekomunikacji [link=http://www.rp.pl/temat/484984.html" target="_blank"][b]rpkom.pl[/b][/link][/b]

W stosunku do obowiązującej do tej pory oferty obniżki cen wynoszą od ok. 10 proc. do 25 proc. w zależności od wybranej prędkości transmisji danych oraz długości umowy lojalnościowej.

- Dzięki obniżce cen zagospodarujemy nowe obszary rynku i pozyskamy tych klientów, którzy do tej pory nie korzystali z Internetu, bo uważali, że cena jest zbyt wysoka. Spodziewamy się pełnego przełożenia nowych ofert na wzrost liczby klientów w przyszłym roku – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Maciej Witucki, prezes zarządu Telekomunikacji Polskiej.

Do końca roku z nowej oferty będą mogli skorzystać zarówno nowi, jak i dotychczasowi klienci usług internetowych TP (od 11 października). We wszystkich wariantach usług obowiązuje promocja w postaci dwóch miesięcy za darmo. Od stycznia 2011 r. z przejścia na nową ofertę będą mogli skorzystać tylko ci abonenci, którzy zdecydują się na zwiększenie przepływności łącza, co w niektórych przypadkach będzie oznaczało również wyższy abonament. Na początku przyszłego roku TP zamierza wprowadzić oferty o nowych przepływnościach 40-80 Mb/s opartych na technologii VDSL2. Ich zasięg będzie jednak ograniczony do wybranych miast, gdzie TP zdąży zmodernizować swoją infrastrukturę.

- Nową ofertę mogliśmy wprowadzić na rynek dzięki porozumieniu z Urzędem Komunikacji Elektronicznej, który zmienił zasady ustalanie ceny dostępu do naszej sieci, z której korzystają nasi konkurenci. Dotychczasowy model ustalania ceny powodował, że na każdą naszą ofertę konkurenci mogli odpowiedzieć niższą ceną – powiedział Maciej Witucki.

Telekomunikacja Polska jest największym dostawcą Internetu w Polsce, obsługującym w połowie roku 2,1 mln detalicznych klientów. To daje mu 37 – procentowy udział w Polskim rynku dostępowym. Dla porównania w połowie roku Netia miała 624 tys. abonentów (11 proc.), a UPC 485 tys. abonentów (8,5 proc.)

[b]Więcej informacji w naszym branżowym serwisie o telekomunikacji [link=http://www.rp.pl/temat/484984.html" target="_blank"][b]rpkom.pl[/b][/link][/b]

W stosunku do obowiązującej do tej pory oferty obniżki cen wynoszą od ok. 10 proc. do 25 proc. w zależności od wybranej prędkości transmisji danych oraz długości umowy lojalnościowej.

Pozostało 82% artykułu
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie