Billboard zawalczy o rynkową ekspozycję

Ku końcowi ma się wyścig firm reklamy zewnętrznej o najważniejsze od lat zlecenie w branży: na wybudowanie i zarządzanie wiatami przystankowymi w Warszawie...

Sega zaatakowana przez hakerów

Po Sony i Nintendo, hakerzy zaatakowali kolejną firmę z branży gier komputerowych. Koncern Sega potwierdził, że dane osobowe 1,29 mln klientów firmy wpadły...

Adresy internetowe. Rewolucja w domenach internetowych

Wkrótce każdy wyraz będzie mógł znaleźć się w rozszerzeniu domeny internetowej - zdecydowała międzynarodowa organizacja porządkująca sprawy adresów interne...

Ruszył festiwal reklamowy w Cannes

Na jednym z największych festiwali reklamowych świata, Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym w Cannes, którego 58 edycja ruszyła w niedzielę, Polacy już maj...

Banki centralne: edukacja ekonomiczna przez gry

Banki centralne starają się jak najatrakcyjniej szerzyć wiedzę ekonomiczną. Związek między inflacją i wysokością stóp tłumaczą m.in. gry komputerowe

Rynek reklamy dobije do 0,6 bln dol. w 2015 roku

Na promowanie się na całym świecie firmy wydadzą w przyszłym roku już 529,5 miliardów dolarów - spodziewa się eMarketer

Wydawcy na cyfrowym kursie

Rosną wpływy z elektronicznych wydań, więc wydawcy chcą uwzględniać w danych o sprzedaży m.in. wersje na iPada

Premiera Bitwy Warszawskiej 26 września

Zakończył się montaż zdjęć do pierwszej polskiej produkcji filmowej, zrealizowanej w technologii 3D – poinformowali dziś twórcy i producenci „Bitwy Warszaw...

Biliony dolarów na rozrywkę

Na media i rozrywkę za cztery lata świat wyda prawie 2 biliony dolarów – przewidują eksperci

PwC prognozuje rynek rozrywki

1,9 bln dol. - tyle świat wyda na reklamę i rozrywkę w 2015 roku - przewiduje w swoim corocznym raporcie z prognozami dla tych rynków PricewaterhouseCooper...

Reklama
Reklama

Mija moda na Facebooka w bogatych krajach

W maju serwis na rozwiniętych rynkach stracił kilka milionów użytkowników. Jego popularność rośnie jednak w krajach wschodzących

Business Centre Club ma pomóc ściągać abonament radiowo-telewizyjny

Organizacje zrzeszające przedsiębiorstwa podpisały z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji dżentelmeńskie umowy i zapowiedziały, że będą nawoływać swoich czł...

Ustawa cyfryzacyjna przeszła przez Senat

Do Sejmu dokument wraca z 11 poprawkami, wszystko wskazuje, że w tym roku będziemy mieli dokument regulujący wprowadzenie w Polsce cyfrowej telewizji nazie...

Słaby rok lidera radiowego rynku

Lider radiowego rynku - krakowska rozgłośnia RMF FM - znów odnotował spadek słuchalności. Powody do radości ma za to po raz kolejny Program III Polskiego R...

Amerykanie wciąż najchętniej oglądają filmy w telewizji

Mimo, że mówi się dużo o odpływie widzów do Internetu, aż 93 proc. dorosłych Amerykanów wciąż deklaruje, że ogląda materiały wideo w telewizorze

Facebook pod lupą

Społecznościowy gigant znowu wpadł w konflikt z Europejskim Inspektorem Ochrony Danych. Jego wątpliwości wzbudziła opcja tworzenia podpisów do zdjęć

TVN i TP SA z poszerzoną umową

Firmy poszerzyły zawartą w październiku umowę o współpracy w zakresie wspólnych pakietów telekomunikacyjno-telewizyjnych

Qualcomm obiecuje szybsze procesory do komórek

Producent mikroprocesorów zapowiada rewolucję w komórkach, które będą szybsze niż komputery. Tymczasem sprzedaż tych ostatnich rośnie bardzo wolno

Młodzi akceptują reklamę interentową

Aż 43 proc. młodych internautów klika w reklamy w sieci. Duża część robi tak, bo jest zainteresowana ofertą

Reklama
Reklama