TV.Disco ma nadawać m.in. muzykę pop, disco i disco polo
Jak mówi Ewa Czekała, prezes 4Fun Media, do marca przyszłego roku kanał ma docierać do 5 mln gospodarstw domowych (4fun.tv dociera dziś do 60 proc. gospodarstw, a rebel.tv - do 23 proc.). - Kanał TV.Disco będzie miał większą grupę docelową niż np. rebel.tv, bo będzie nadawał bardziej popularną muzykę - mówi Aneta Parafiniuk, dyrektor finansowa i członek zarządu 4FunMedia. Kanał jest kierowany do odbiorców z grupy wiekowej 16-49, która nadaje muzykę disco, pop, dance i disco polo.
Jak zapowiada prezes 4Fun Media, grupa pracuje nad kolejnymi stacjami tematycznymi, z których jedna może ruszyć już w przyszłym roku, ale szczegółów na razie nie podaje.
Również do marca przyszłego roku 4Fun Media ma rozbudować tworzoną w sieci platformę internetową o własny portal sprzedażowy.
4Fun Media podała wczoraj prognozy swoich tegorocznych wyników finansowych. Przychody telewizyjnej grupy, do której należą kanały sięgną w tym roku 23,8 mln zł (wzrost rok do roku o 46 proc.), EBITDA wyniesie 10 mln zł ( wzrost o 34 proc.), zysk operacyjny: 8,5 mln zł (wzrost o 36 proc.), a zysk netto: 7,7 mln zł (wzrost o 60 proc.).