"Apple nie zmieni strategii marketingowej"

Z Williamem Ecclesharem, prezesem Clear Channel International rozmawia Urszula Zielińska

Powstanie nowe centrum badawcze Samsunga

Samsung zwiększy zatrudnienie w polskim centrum R&D o 250–300 osób w ciągu dwóch lat. Spodziewa się po nim innowacji potrzebnych do rozwoju technologii mob...

Kryzys finansowy nie pogrąży reklamy

Szacunki wzrostu w branży znowu spadły, ale nie grozi to kryzysem

10 miliardów dolarów na sieci społecznościowe

Tyle portale w rodzaju Facebooka, Twittera czy LinkedIn zgarną ze światowego rynku reklamy za dwa lata – przewiduje eMarketer

„Bitwa...” ze złotą jesienią

Pierwszy weekend wyświetlania polskiej superprodukcji 3D nie pozwala odtrąbić zwycięstwa kasowego

Internauci wolą przelewy

78 proc. użytkowników serwisu Allegro wybiera taką formę płatności za zakupy. Oznacza to wzrost zaufania do e-sprzedawców

Kupujemy tabloidy a nie dzienniki opinii

Sprzedaż wszystkich ogólnopolskich gazet codziennych spadła w sierpniu w stosunku do stanu sprzed roku, wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy...

Time Warner może przejąć Grupę TVN

Zaostrza się rywalizacja o zakup Grupy TVN. Według informacji „Rz” właściciele ITI chcą zamknąć proces najpóźniej w drugiej połowie października

PARP?przyznał nagrody w Konkursie Polski Produkt Przyszłości

technologie Metoda produkcji betonu komórkowego i dwie technologie medyczne zostały nagrodzone w konkursie Polski Produkt Przyszłości

Wydawnictwa chcą, by unijni politycy dbali o ich interesy

prasa Zawiązana przez europejskich wydawców reprezentacja będzie m.in. nakłaniać polityków do korzystnych rozwiązań dla cyfrowej prasy

Reklama
Reklama

Problematyczny wyrok Trybunału

telewizja Najnowszy wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE?może przysporzyć problemów operatorom telewizji satelitarnej

Rośnie grupa Polaków rezygnujących z telewizora

Grupa, która albo od telewizora woli ekran laptopa, albo nie chce, by telewizja kontrolowała ich życie, coraz szybciej rośnie

Mężczyźni częściej kupują w sieci

Statystyczny Europejczyk robi je raz na 2,5 tygodnia, podczas, gdy kobiety tylko raz w miesiącu. Ogółem wśród 10 krajów UE online kupuje już 40 proc. konsu...

Reklamowe spadki na wielu rynkach

Globalne wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w II kwartale o 5,7 proc. Na wielu rynkach zaczęła się jednak reklamowa recesja

Rosjanie chętni na Yahoo

Rozpoczęły się rozmowy chińskiego Alibaba Group z rosyjskim DST Global o wspólnym kupnie wyszukiwarki Yahoo

Twitter za dwa lata zarobi z reklam prawie 400 mln zł

Tylko w tym roku zwiększą się w porównaniu z 2010 rokiem z 45 mln dol. do prawie 140 mln dol. To trochę mniej, niż zakładał wcześniej serwis eMarketer.

Małe stacje rosną w siłę

W ciągu roku mogą zabrać liderom ponad 20 proc. rynku reklamy

Przedsprzedaż „Afterfall: InSanity” rusza za tydzień

25 listopada na sklepowe półki trafi gra „Afterfall: InSanity” stworzona przez Nicolas Games. Kurs spółki rośnie 13 proc.

Vivendi na pewno chce TVN, myśli o konsorcjum

Specjalnie dla "Rzeczpospolitej" Jean-Rene Fourtou, przewodniczący rady nadzorczej Vivendi

Sprzedaż akcji TVN w połowie pażdziernika

Decyzja w sprawie zakupu TVN zapadnie po wyborach. Chętni to RTL, Vivendi i Time Warner.

Reklama
Reklama