Świetne wyniki Google

Właściciel najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki tuż po zakończeniu sesji na Wall Street pochwalił się znacznie lepszymi od oczekiwań wynikami

Nowe technologie nie zagrażają nadawcom

Koniec tradycyjnej telewizji nie oznacza końca telewizji w ogóle – uspokajali eksperci na tegorocznej edycji międzynarodowej konferencji Media Summit

Skarb Państwa sprzedał udziały "Rzeczpospolitej"

Grzegorz Hajdarowicz, właściciel Gremi Media, podpisał umowę kupna 48,99 proc. udziałów wydawnictwa Presspublica od spółki Skarbu Państwa Przedsiębiorstwa...

5 mln egz. gazet sprzedawano na świecie w 00 roku

519 mln egzemplarzy gazet trafiało w 2010 roku codziennie na globalny rynek

TP i Netia nie zyskały w internecie

Dwaj najwięksi operatorzy stacjonarni nie zwiększyli w III kwartale udziałów w rynku Internetu. Pojawiają się opinie, że za dwa, trzy lata ich abonenci zac...

Firmy w sieci boją się wycinania reklam

Zrzeszająca firmy działające w Internecie organizacja IAB Polska, jak podała, „z obawą" przyjmuje najnowsze plany operatora telekomunikacyjnego T-Mobile, k...

Europejczycy każdego miesiąca spędzają ponad dobę w sieci

1,4 miliarda unikalnych użytkowników Internetu mieliśmy według firmy badawczej comScore w sierpniu na świecie. Średnio spędzili oni w tym czasie prawie dobę

Cyfrowa walka o milion klientów

Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i platforma „n” zaczęły jesienny pojedynek o nowych abonentów. Ceny nie spadną, ale klienci mogą liczyć na dodatkowe usługi. Polski...

Android na celowniku hakerów

Firma AVG Technologies opublikowała raport dotyczący globalnych zagrożeń internetowych w trzecim kwartale 2011 roku

Internet kluczem do zawodowego sukcesu

Rozmowa: Dominik Batorski, socjolog

1,3 mld gadżetów z dostępem do sieci

W 2015 roku na rynek trafią 2 miliardy domowych cyfrowych gadżetów, z czego 1,6 mld będzie umożliwiało łączenie się z Internetem

Gremi współwłaścicielem Presspubliki

Gremi Media przejęło dzisiaj 51,01 proc. udziałów w wydawcy "Rzeczpospolitej"

Nagrody dla polskich agencji

16 statuetek na festiwalu reklamowym Golden Drum w słoweńskim Portorożu, jednym z najważniejszych w naszym regionie, zdobyły polskie agencje reklamowe

"Apple nie zmieni strategii marketingowej"

Z Williamem Ecclesharem, prezesem Clear Channel International rozmawia Urszula Zielińska

Powstanie nowe centrum badawcze Samsunga

Samsung zwiększy zatrudnienie w polskim centrum R&D o 250–300 osób w ciągu dwóch lat. Spodziewa się po nim innowacji potrzebnych do rozwoju technologii mob...

Kryzys finansowy nie pogrąży reklamy

Szacunki wzrostu w branży znowu spadły, ale nie grozi to kryzysem

10 miliardów dolarów na sieci społecznościowe

Tyle portale w rodzaju Facebooka, Twittera czy LinkedIn zgarną ze światowego rynku reklamy za dwa lata – przewiduje eMarketer

„Bitwa...” ze złotą jesienią

Pierwszy weekend wyświetlania polskiej superprodukcji 3D nie pozwala odtrąbić zwycięstwa kasowego

Internauci wolą przelewy

78 proc. użytkowników serwisu Allegro wybiera taką formę płatności za zakupy. Oznacza to wzrost zaufania do e-sprzedawców