Najwyższą sprzedaż miał w listopadzie tradycyjnie już "Tygodnik Angora" publikujący przedruki z polskiej prasy. Jego listopadowy wynik to 361,8 tys. egz., co oznacza minimalny wzrost rok do roku o 0,3 proc. Kolejny był „Gość Niedzielny" ze sprzedażą na poziomie 145,8 tys. egz. (wzrost o 0,8 proc.) oraz ukazujące się od lutego ubiegłego roku „Uważam Rze". Inaczej pisane" z wynikiem 131,6 tys. egz. – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.
Spadki sprzedaży odnotowały kolejne w zestawieniu „Polityka" i „Wprost". Ten pierwszy tytuł odnotował sprzedaż na poziomie 130 tys. egz. (spadek o 7,7 proc.), drugi w listopadzie sprzedawał średnio: 124,9 tys. egz. każdego wydania (spadek o 4,3 proc.).
O 6,7 proc. do 119,3 tys. egz. wzrosła natomiast sprzedaż „Newsweeka Polska". Wynik „Gazety Polskiej" obniżył się o 3,1 proc. do 63,5 tys. egz., a „Przekroju" o 25,6 proc. do 33,2 tys. egz.
Ogromny, 29-proc. wzrost sprzedaży, odnotował „Tygodnik Powszechny", którego listopadowy wynik sięgnął 26,3 tys. egz. Był to miesiąc, w którym tytuł do jednego z wydań dokładał naklejkę z napisem „Ksiądz Boniecki ma głos w moim domu" w związku z poważnym ograniczeniem wystąpień publicznych, jaki prowincjał księży Marianów nałożył na księdza Adama Bonieckiego, publicysty „Tygodnika" i jego byłego redaktora naczelnego (obecnie ma w tytule stanowisko redaktora seniora).
O 2,8 proc. do 21 tys. egz. wzrosła sprzedaż „Przeglądu", a wynik publikującego przedruki z prasy zagranicznej „Forum" spadł o 12 proc. do 14,7 tys. egz.