Sprzedaż tygodników w listopadzie

Na lekko spadającym rynku sprzedaży tygodników ogromny, prawie 30 proc. wzrost odnotował w listopadzie „Tygodnik Powszechny”. W sprzedażowym zestawieniu tygodników prowadziły „Gość Niedzielny” i „Uważam Rze”

Aktualizacja: 20.01.2012 09:34 Publikacja: 19.01.2012 16:39

Sprzedaż tygodników w listopadzie

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek

Najwyższą sprzedaż miał w listopadzie tradycyjnie już "Tygodnik Angora" publikujący przedruki z polskiej prasy. Jego listopadowy wynik to 361,8 tys. egz., co oznacza minimalny wzrost rok do roku o 0,3 proc. Kolejny był „Gość Niedzielny" ze sprzedażą na poziomie 145,8 tys. egz. (wzrost o 0,8 proc.) oraz ukazujące się od lutego ubiegłego roku „Uważam Rze". Inaczej pisane" z wynikiem 131,6 tys. egz. – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

Spadki sprzedaży odnotowały kolejne w zestawieniu „Polityka" i „Wprost". Ten pierwszy tytuł odnotował sprzedaż na poziomie 130 tys. egz. (spadek o 7,7 proc.), drugi w listopadzie sprzedawał średnio: 124,9 tys. egz. każdego wydania (spadek o 4,3 proc.).

O 6,7 proc. do 119,3 tys. egz. wzrosła natomiast sprzedaż „Newsweeka Polska". Wynik „Gazety Polskiej" obniżył się o 3,1 proc. do 63,5 tys. egz., a „Przekroju" o 25,6 proc. do 33,2 tys. egz.

Ogromny, 29-proc. wzrost sprzedaży, odnotował „Tygodnik Powszechny", którego listopadowy wynik sięgnął 26,3 tys. egz. Był to miesiąc, w którym tytuł do jednego z wydań dokładał naklejkę z napisem „Ksiądz Boniecki ma głos w moim domu" w związku z poważnym ograniczeniem wystąpień publicznych, jaki prowincjał księży Marianów nałożył na księdza Adama Bonieckiego, publicysty „Tygodnika" i jego byłego redaktora naczelnego (obecnie ma w tytule stanowisko redaktora seniora).

O 2,8 proc. do 21 tys. egz. wzrosła sprzedaż „Przeglądu", a wynik publikującego przedruki z prasy zagranicznej „Forum" spadł o 12 proc. do 14,7 tys. egz.

Łączna sprzedaż dziesięciu największych tygodników społeczno-politycznych w listopadzie (oprócz „Uważam Rze", bo jego wyników nie da się jeszcze porównywać w ujęciu rocznym) wyniosła 1,04 mln egz. i była o 1,5 proc. niższa niż rok wczesniej.

Najwyższą sprzedaż miał w listopadzie tradycyjnie już "Tygodnik Angora" publikujący przedruki z polskiej prasy. Jego listopadowy wynik to 361,8 tys. egz., co oznacza minimalny wzrost rok do roku o 0,3 proc. Kolejny był „Gość Niedzielny" ze sprzedażą na poziomie 145,8 tys. egz. (wzrost o 0,8 proc.) oraz ukazujące się od lutego ubiegłego roku „Uważam Rze". Inaczej pisane" z wynikiem 131,6 tys. egz. – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie