Reklama
Rozwiń

Facebook się rozpycha

Serwis społecznościowy pokazał 60 nowych aplikacji, które są częścią planu ekspansji. Wiele z nich to automatyczne katalogowanie naszego życia

Publikacja: 19.01.2012 11:45

Facebook się rozpycha

Foto: materiały prasowe

Nowe aplikacje udoskonalają sposób dzielenia się muzyką, zdjęciami, filmami, czy artykułami, które czyta użytkownik. Nowe aplikacje nazywane są przez ich twórców "frictionless sharing". W momencie kiedy użytkownik zacznie używać danej aplikacji będzie ona automatycznie udostępniać jego działania przez FB, za pomocą profilu Timeline.

W ten sposób portal należący do Marka Zuckenberga ma przykuwać uwagę użytkowników przez dłuższy czas, co pozwoli zwiększyć przychody reklamowe.

Nowe aplikacje wnikają coraz głębiej w zainteresowania i czynności wykonywane przez użytkowników – kupowanie biletów do kina, teatru, przeglądanie recenzji, wybór restauracji.

- Tysiące nowych aplikacji powstaną wkrótce na tę platformę – zapowiada Carl Sjogreen, dyrektor nowych platform produktowych w Facebooku.

Timeline to cecha nowego FB, która zmienia personalne profile w wirtualny album/pamiętnik. Na przestrzeni lat może katalogować aspekty życia i preferencji użytkownika począwszy od ulubionych książek, a skończywszy na podróżach.

Reklama
Reklama

Facebook zapewnia, że wprowadzi zabezpieczenia umożliwiające udostępnianie Timelina wybranym znajomym.

Nowe aplikacje udoskonalają sposób dzielenia się muzyką, zdjęciami, filmami, czy artykułami, które czyta użytkownik. Nowe aplikacje nazywane są przez ich twórców "frictionless sharing". W momencie kiedy użytkownik zacznie używać danej aplikacji będzie ona automatycznie udostępniać jego działania przez FB, za pomocą profilu Timeline.

W ten sposób portal należący do Marka Zuckenberga ma przykuwać uwagę użytkowników przez dłuższy czas, co pozwoli zwiększyć przychody reklamowe.

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama