Reklama

Facebook się rozpycha

Serwis społecznościowy pokazał 60 nowych aplikacji, które są częścią planu ekspansji. Wiele z nich to automatyczne katalogowanie naszego życia

Publikacja: 19.01.2012 11:45

Facebook się rozpycha

Foto: materiały prasowe

Nowe aplikacje udoskonalają sposób dzielenia się muzyką, zdjęciami, filmami, czy artykułami, które czyta użytkownik. Nowe aplikacje nazywane są przez ich twórców "frictionless sharing". W momencie kiedy użytkownik zacznie używać danej aplikacji będzie ona automatycznie udostępniać jego działania przez FB, za pomocą profilu Timeline.

W ten sposób portal należący do Marka Zuckenberga ma przykuwać uwagę użytkowników przez dłuższy czas, co pozwoli zwiększyć przychody reklamowe.

Nowe aplikacje wnikają coraz głębiej w zainteresowania i czynności wykonywane przez użytkowników – kupowanie biletów do kina, teatru, przeglądanie recenzji, wybór restauracji.

- Tysiące nowych aplikacji powstaną wkrótce na tę platformę – zapowiada Carl Sjogreen, dyrektor nowych platform produktowych w Facebooku.

Timeline to cecha nowego FB, która zmienia personalne profile w wirtualny album/pamiętnik. Na przestrzeni lat może katalogować aspekty życia i preferencji użytkownika począwszy od ulubionych książek, a skończywszy na podróżach.

Reklama
Reklama

Facebook zapewnia, że wprowadzi zabezpieczenia umożliwiające udostępnianie Timelina wybranym znajomym.

Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Media
To nie koniec wyścigu o Warner Bros. Discovery. Paramount składa ofertę wrogiego przejęcia
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama