Reklama

Facebook się rozpycha

Serwis społecznościowy pokazał 60 nowych aplikacji, które są częścią planu ekspansji. Wiele z nich to automatyczne katalogowanie naszego życia

Publikacja: 19.01.2012 11:45

Facebook się rozpycha

Foto: materiały prasowe

Nowe aplikacje udoskonalają sposób dzielenia się muzyką, zdjęciami, filmami, czy artykułami, które czyta użytkownik. Nowe aplikacje nazywane są przez ich twórców "frictionless sharing". W momencie kiedy użytkownik zacznie używać danej aplikacji będzie ona automatycznie udostępniać jego działania przez FB, za pomocą profilu Timeline.

W ten sposób portal należący do Marka Zuckenberga ma przykuwać uwagę użytkowników przez dłuższy czas, co pozwoli zwiększyć przychody reklamowe.

Nowe aplikacje wnikają coraz głębiej w zainteresowania i czynności wykonywane przez użytkowników – kupowanie biletów do kina, teatru, przeglądanie recenzji, wybór restauracji.

- Tysiące nowych aplikacji powstaną wkrótce na tę platformę – zapowiada Carl Sjogreen, dyrektor nowych platform produktowych w Facebooku.

Timeline to cecha nowego FB, która zmienia personalne profile w wirtualny album/pamiętnik. Na przestrzeni lat może katalogować aspekty życia i preferencji użytkownika począwszy od ulubionych książek, a skończywszy na podróżach.

Reklama
Reklama

Facebook zapewnia, że wprowadzi zabezpieczenia umożliwiające udostępnianie Timelina wybranym znajomym.

Nowe aplikacje udoskonalają sposób dzielenia się muzyką, zdjęciami, filmami, czy artykułami, które czyta użytkownik. Nowe aplikacje nazywane są przez ich twórców "frictionless sharing". W momencie kiedy użytkownik zacznie używać danej aplikacji będzie ona automatycznie udostępniać jego działania przez FB, za pomocą profilu Timeline.

W ten sposób portal należący do Marka Zuckenberga ma przykuwać uwagę użytkowników przez dłuższy czas, co pozwoli zwiększyć przychody reklamowe.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama