Oba serwisy miały w listopadzie więcej użytkowników niż w październiku, ale przewaga Facebooka pogłębiła się. Portal założony przez Marka Zuckerberga miał w listopadzie 12,35 mln użytkowników przy 11,81 mln miesiąc wcześniej. Z kolei portal NK.pl miał ich 11,23 mln przy 11,05 mln w październiku – podaje najnowsze badania Megapanel PBI/Gemius.
Wśród największych portali ogólno tematycznych listopad wypadł nierówno. Onet.pl i Gazeta.pl poprawiły miesiąc do miesiąca. Onet.pl miał 12,55 mln użytkowników (przy 12,47 mln miesiąc wcześniej), Gazeta.pl: 8,37 mln (przy 8,25 mln w październiku). Z kolei Wp.pl i Interia.pl odnotowały słabsze niż miesiąc wcześniej wyniki. WP.pl miała 10,77 mln użytkowników (10,8 mln miesiąc wcześniej), a Interia.pl: 7,38 mln (przy 7,55 mln użytkowników w październiku).
Najchętniej odwiedzaną witryną była witryna Google.pl (17 mln użytkowników przy 16,83 mln miesiąc wcześniej), następny był Youtube.com (12,97 mln użytkowników), który od października przeskoczył Onet.pl oraz Google.com i awansował na druga pozycję.
W rankingu grup witryn prowadziła Grupa Google z 17,56 mln użytkowników (przy 17,5 mln miesiąc wcześniej), kolejna była Grupa Onet (13,56 mln użytkowników przy 13,5 mln miesiąc wcześniej), a potem Youtube.com: 12,97 mln użytkowników (12,3 mln miesiąc wcześniej).