Rozstrzygnięcie konkursu PARP?„Słowa dla innowacji”

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wręczy dziennikarzom nagrody w konkursie „Słowa dla innowacji”

Media niedługo tylko przez Internet

Dwa razy więcej Amerykanów ma dziś dostęp do Internetu niż dekadę temu. Sieć kompletnie zmieniła media na całym świecie

Grupowe wakacje, czyli walka na ceny

Serwisy grupowe ostro rywalizują o klientów z biurami podróży

Rynek sprzedaży filmów w Polsce według PwC

W 2011 roku wydaliśmy na kupowanie i wypożyczanie płyt z filmami 383 mln zł, o ponad 7 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z podsumowania przygotowanego...

Rozmowa z Pawłem Szymańskim, prezesem Ruchu

Spółka kontynuuje restrukturyzację w ramach której zwolniła połowę załogi. Teraz zakłada wzrosty wyników – mówi w rozmowie z Rz” Paweł Szymański, nowy prez...

Rozpoczął się rebranding TP na Orange

Roz­po­czął się re­bran­ding naj­więk­sze­go pol­skie­go ope­ra­to­ra. Do koń­ca mar­ca szyl­dy w sa­lo­nach sprze­da­ży zo­sta­ną wy­par­te przez lo­go Or...

Rozmowa z Dariuszem Leśniakiem, prezesem Presspubliki

W bran­ży me­dio­wej bę­dzie po­stę­po­wać kon­so­li­da­cja. Moż­li­we mo­gą się stać połączenia dziś trud­ne do wy­obra­że­nia – mó­wi Da­riusz Le­śniak,...

UKE liczy na przetargi

2 – 3 mld zł trafią do budżetu za częstotliwości LTE – szacuje Magdalena Gaj, prezes UKE

Internet i telefonia nakręcają przychody

Wartość rynku usług w sieciach kablowych wyniosła w 2011 roku 19,9 mld euro

Parafing - sposób kin na seniora

Niższa cena biletu czy promowanie wybranych seansów za pośrednictwem parafii, to sposoby operatorów na zachęcenie starszych osób do wizyty w kinie

Gigantom rosną wpływy z muzycznych plików

Fonograficzne giganty ratują się przed spadkami sprzedaży wpływów sprzedażą plików z muzyką i konsolidacją branży

Comarch skupia się na Europie i Ameryce Północnej

Ten rok mo­że być pierw­szym, w któ­rym sprze­daż eks­por­to­wa Co­mar­chu bę­dzie więk­sza niż kra­jo­wa

Małe stacje przejmują władzę

Niszowe kanały mogą w tym roku zgarnąć prawie jedną czwartą rynku reklamy telewizyjnej

Gadżety zmieniają rynek telewizyjny

De­ko­de­ry z twar­dy­mi dys­ka­mi i elek­tro­nicz­ne ga­dże­ty zmie­nia­ją ry­nek. W USA co­raz wię­cej cza­su spę­dza­ne­go przed te­le­wi­zo­rem to czas...

Rozmowa z Grzegorzem Hajdarowiczem

Wydawnictwo, do którego należy m.in. „Rzeczpospolita", ma w tym roku odnotować zysk, a za dwa lata trafić na giełdę

Internet w ofercie SIM-only także w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat wprowadził dziś do swojej oferty usługę dostępu do internetu HSPA+/LTE w wersji SIM-only, czyli dla osób, które już mają urządzenie łączące...

Jakie treści kupujemy w Internecie

Coraz częściej za dostęp do rozrywki czy informacji w Internecie trzeba płacić. Na jakie treści najczęściej jesteśmy skłonni wyłożyć pieniądze?

TVP ostro pod kreską

Wedle wstępnych nieoficjalnych danych telewizja publiczna zanotowała w ubiegłym roku ponad 95 mln zł straty

Bruksela kontra Google

Śledztwo dotyczące nowej polityki prywatności Google wykazało jej sprzeczność z unijnym prawem

Kanały tematyczne rosną i inwestuja wramówki

telewizja| Mimo kryzysu firmy produkujące dla telewizji mają coraz więcej zamówień ze stacji tematycznych