CNBC ramię w ramię z Yahoo

Serwis internetowy Yahoo oraz telewizja CNBC podpisały umowę o współpracy. Obie mediowe spółki będą się teraz dzielić informacjami

Publikacja: 13.06.2012 14:53

CNBC ramię w ramię z Yahoo

Foto: Bloomberg

Ze swojej strony telewizja CNBC dostarczy własne teksty oraz filmy wideo, które będą następnie publikowane na stronach należących do Yahoo. Dodatkowo obie firmy rozpoczną współpracę, której owocem będą dodatkowe unikatowe treści wideo, które będą wykorzystywane w Internecie.

Rola Yahoo w tym partnerstwie opiera się głównie na możliwościach stworzonej przez spółkę platformy Internetowej. Współpraca pozwoli telewizji CNBC dotrzeć ze swoimi materiałami do szerszego grona odbiorców.

- Zawiązanie porozumienia jest ważnym krokiem dla Yahoo na drodze do stania się liderem na rynku mediów – powiedział Robertson Barrett, wiceprezes Yahoo.

Serwis Yahoo jest znany ze swojej polityki opierającej się na sojuszach i partnerskich porozumieniach. CNBC nie jest pierwszą spółką z branży, której treści będą publikowane na serwisie. Wcześniej podobne umowy szefowie Yahoo zawarli z takimi spółkami jak Reuters, Associated Press, Dow Jones, ABC News czy Walt Disney.

Porozumienie Yahoo z CNBC będzie ma jeszcze jeden cel. Obie spółki chciałyby wprowadzić odpłatność za dostęp do własnych unikatowych treści. Partnerstwo przy ich tworzeniu pozwoli zwiększyć tak ich jakość jak i ilość. A jest o co walczyć. Jak informuje serwis comScore data serwisy informacyjne obu firm odwiedza codziennie około 40 mln osób.

- Mamy naprawdę wielu czytelników i najwyższej jakości artykuły – chwali się Kevin Krim, dyrektor generalny w CNBC.

Ze swojej strony telewizja CNBC dostarczy własne teksty oraz filmy wideo, które będą następnie publikowane na stronach należących do Yahoo. Dodatkowo obie firmy rozpoczną współpracę, której owocem będą dodatkowe unikatowe treści wideo, które będą wykorzystywane w Internecie.

Rola Yahoo w tym partnerstwie opiera się głównie na możliwościach stworzonej przez spółkę platformy Internetowej. Współpraca pozwoli telewizji CNBC dotrzeć ze swoimi materiałami do szerszego grona odbiorców.

Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Chińczycy przegrali w sądzie w USA w sprawie TikToka. Co dalej z aplikacją?