Reklama

Yahoo chce mieć telewizję

W amerykańskich mediach odżyła pogłoska głosząca, że szefowa koncernu, Marissa Mayer, chce wzbogacić go o aktywo w rodzaju CNN albo Scripps Network (właściciel kanałów tematycznych o stylu życia).

Aktualizacja: 07.01.2015 09:54 Publikacja: 07.01.2015 08:53

Yahoo chce mieć telewizję

Foto: Bloomberg

Jak podaje portal CBS News, Mayer i jej czołowi menadżerowie wierzą, że zakup tego rodzaju firmy może być tym ruchem, który rozwiąże problemy coraz słabiej wycenianego przez rynek koncernu, któremu brakuje ciekawego pomysłu na dalszy rozwój.

Na przejęcie CNN od Time Warnera Yahoo musiałoby wyłożył 5-6mld dol. Scripps Network Interactive (nadawca kanałów tematycznych takich jak m.in. Travel Channel, Food Network czy HGTV) to z kolei wydatek na poziomie przynajmniej 10 mld dol. Yahoo byłoby na taki wydatek stać – od czasu gdy koncern sprzedał 140 mln udziałów w chińskiej platformie handlowej Alibaba podczas jej debiutu giełdowego jesienią tego roku, na rynku nie milkną plotki o tym, że pozyskane w ten sposób 9,4 mld dol. Mayer zdecyduje się przeznaczyć na akwizycje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Media
„Rzeczpospolita” rozwija PRO.RP.PL. Rusza nowa sekcja „Podatki”
Media
Nielegalny streaming kwitnie. A mundial przyniesie erupcję piractwa
Media
Telewizja i streaming: cichy pakt, czy przymusowy związek
Media
„Rzeczpospolita” uznana za Medium Transformacji Energetycznej
Reklama
Reklama