Reklama

Yahoo chce mieć telewizję

W amerykańskich mediach odżyła pogłoska głosząca, że szefowa koncernu, Marissa Mayer, chce wzbogacić go o aktywo w rodzaju CNN albo Scripps Network (właściciel kanałów tematycznych o stylu życia).

Aktualizacja: 07.01.2015 09:54 Publikacja: 07.01.2015 08:53

Yahoo chce mieć telewizję

Foto: Bloomberg

Jak podaje portal CBS News, Mayer i jej czołowi menadżerowie wierzą, że zakup tego rodzaju firmy może być tym ruchem, który rozwiąże problemy coraz słabiej wycenianego przez rynek koncernu, któremu brakuje ciekawego pomysłu na dalszy rozwój.

Na przejęcie CNN od Time Warnera Yahoo musiałoby wyłożył 5-6mld dol. Scripps Network Interactive (nadawca kanałów tematycznych takich jak m.in. Travel Channel, Food Network czy HGTV) to z kolei wydatek na poziomie przynajmniej 10 mld dol. Yahoo byłoby na taki wydatek stać – od czasu gdy koncern sprzedał 140 mln udziałów w chińskiej platformie handlowej Alibaba podczas jej debiutu giełdowego jesienią tego roku, na rynku nie milkną plotki o tym, że pozyskane w ten sposób 9,4 mld dol. Mayer zdecyduje się przeznaczyć na akwizycje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Reklama
Reklama