Yahoo chce mieć telewizję

W amerykańskich mediach odżyła pogłoska głosząca, że szefowa koncernu, Marissa Mayer, chce wzbogacić go o aktywo w rodzaju CNN albo Scripps Network (właściciel kanałów tematycznych o stylu życia).

Aktualizacja: 07.01.2015 09:54 Publikacja: 07.01.2015 08:53

Yahoo chce mieć telewizję

Foto: Bloomberg

Jak podaje portal CBS News, Mayer i jej czołowi menadżerowie wierzą, że zakup tego rodzaju firmy może być tym ruchem, który rozwiąże problemy coraz słabiej wycenianego przez rynek koncernu, któremu brakuje ciekawego pomysłu na dalszy rozwój.

Na przejęcie CNN od Time Warnera Yahoo musiałoby wyłożył 5-6mld dol. Scripps Network Interactive (nadawca kanałów tematycznych takich jak m.in. Travel Channel, Food Network czy HGTV) to z kolei wydatek na poziomie przynajmniej 10 mld dol. Yahoo byłoby na taki wydatek stać – od czasu gdy koncern sprzedał 140 mln udziałów w chińskiej platformie handlowej Alibaba podczas jej debiutu giełdowego jesienią tego roku, na rynku nie milkną plotki o tym, że pozyskane w ten sposób 9,4 mld dol. Mayer zdecyduje się przeznaczyć na akwizycje.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie