Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.05.2015 15:13 Publikacja: 28.05.2015 15:13
Foto: Bloomberg
Firma przechwycała i analizowała e-maile wraz z załącznikami w celu stworzenia "reklamy kierowanej" do 275 mln abonentów swojej poczty.
Kalifornijski sąd orzekł, że osoby, które porozumiewały się za pośrednictwem Yahoo Mail czujące jednocześnie, że były oszukiwane, mogą domagać się swoich praw w pozwie zbiorowym. Szacuje się, że na taki ruch mogłaby się zdecydować grupa około 1 mln osób. Pozew zbiorowy ma zagwarantować poszkodowanym większe odszkodowanie, a postanowienie sądu powinno być w tym przypadku bardziej obszerne. Wszystko przy mniejszych kosztach procesu.
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas