Reklama
Rozwiń
Reklama

Yahoo przygotowuje się do ostrych cięć

Internetowy gigant Yahoo przygotowuje się do ostrych cięć. Z przecieków opublikowanych po raz pierwszy przez "Wall Street Journal" wynika, że spółka może zredukować zatrudnienie aż o 15 proc. oraz zamknąć kilka nierentownych działów.

Publikacja: 02.02.2016 13:24

Internetowy gigant Yahoo Inc. przygotowuje się do ostrych cięć. Z przecieków opublikowanych po raz p

Internetowy gigant Yahoo Inc. przygotowuje się do ostrych cięć. Z przecieków opublikowanych po raz pierwszy przez "Wall Street Journal" wynika, że spółka może zredukować zatrudnienie aż o 15 proc.

Foto: Bloomberg

Oficjalnie zmiany mają być ogłoszone przez dyrektor generalną Yahoo Marissę Mayer w czwartek późnym wieczorem, po ogłoszeniu raportu kwartalnego spółki. Biuro prasowe Yahoo odmawia jakichkolwiek komentarzy, powołując się na obowiązkowy okres ciszy, poprzedzający publikację wyników finansowych. Te ostatnie mogą okazać się fatalne dla Mayer, która nie jest w stanie poprawić kondycji finansowej firmy. Analitycy spodziewają się, że obroty Yahoo wyniosły w ostatnim kwartale 2015 roku około 950 milinów dolarów i były o 20 proc. niższe niż w ostatnim trymestrze 2014 roku. Zysk netto ma wynieść 41 milionów dolarów w porównaniu ze 161 mln dol. rok wcześniej. To spadek o 75 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama