Reklama

Yahoo przygotowuje się do ostrych cięć

Internetowy gigant Yahoo przygotowuje się do ostrych cięć. Z przecieków opublikowanych po raz pierwszy przez "Wall Street Journal" wynika, że spółka może zredukować zatrudnienie aż o 15 proc. oraz zamknąć kilka nierentownych działów.

Publikacja: 02.02.2016 13:24

Internetowy gigant Yahoo Inc. przygotowuje się do ostrych cięć. Z przecieków opublikowanych po raz p

Internetowy gigant Yahoo Inc. przygotowuje się do ostrych cięć. Z przecieków opublikowanych po raz pierwszy przez "Wall Street Journal" wynika, że spółka może zredukować zatrudnienie aż o 15 proc.

Foto: Bloomberg

Oficjalnie zmiany mają być ogłoszone przez dyrektor generalną Yahoo Marissę Mayer w czwartek późnym wieczorem, po ogłoszeniu raportu kwartalnego spółki. Biuro prasowe Yahoo odmawia jakichkolwiek komentarzy, powołując się na obowiązkowy okres ciszy, poprzedzający publikację wyników finansowych. Te ostatnie mogą okazać się fatalne dla Mayer, która nie jest w stanie poprawić kondycji finansowej firmy. Analitycy spodziewają się, że obroty Yahoo wyniosły w ostatnim kwartale 2015 roku około 950 milinów dolarów i były o 20 proc. niższe niż w ostatnim trymestrze 2014 roku. Zysk netto ma wynieść 41 milionów dolarów w porównaniu ze 161 mln dol. rok wcześniej. To spadek o 75 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama