- Program 3 Polskiego Radia ma najwyższą słuchalność w historii badań. Po raz pierwszy Trójka osiągnęła 8,9 proc. udziału w czasie słuchania i 9,8 proc. zasięgu dziennego w ogólnej grupie słuchaczy pomiędzy 15 a 75 rokiem życia – podała Anita Celarska z działu PR Polskiego Radia. Rok temu w tym samym okresie wynik Trójki wynosił 8,3 proc. – wynika z badań słuchalności radiowej RadioTrack przeprowadzanych przez MillwardBrown SMG/KRC.

Liderem zestawienia radiowej słuchalności było tradycyjnie RMF FM z wynikiem 23,7 proc.( 25,3 proc. rok wcześniej).

Na kolejnych miejscach uplasowały się Radio Zet: 15,6 proc.(16,1 proc. rok wcześniej), publiczna Jedynka: 12 proc.(11,9 proc.), wspomniana Trójka, Radio Maryja: 2,5 proc.(2,1 proc.), publiczna Dwójka: 0,7 proc.(0,5 proc.) i Czwórka : 0,5 proc. (0,4 proc.).