TVN tnie koszty i obniża prognozy dla reklamy

Telewizyjna grupa obniżyła całoroczne prognozy dla reklamy telewizyjnej i tnie koszty

Wszyscy tracą na bankructwach biur podróży

Groupon i Gruper już zamieniają klientom oferty na inne. Jednak takie sytuacje mogą nadszarpnąć zaufanie do tego wciąż nowego rynku

Platforma „n”: w październiku milion klientów

Tak zapowiada Markus Tellenbach, prezes TVN i szef „n” . Na koniec czerwca „n” miała ich 983 tys.

Wielka strata News Corp

Miliarder Rupert Murdoch miał nieudany kwartał. Kontrolowany przez niego gigant mediowy News Corp. stracił 1,5 miliarda dolarów, głównie na skutek spadając...

TVN ze słabymi wynikami

Przychody i zyski telewizyjnej grupy mocno spadły, słaba kondycja rynku reklamy spowodowała drastyczne obniżenie prognoz dla rynku reklamy, TVN spodziewa s...

Mniej drogich show w telewizji jesienią

Na anteny nie wrócą niektóre znane sprzed roku rozrywkowe show, bo stacje pilnują kosztów

Igrzyska oglądaj ostrożnie

Internetowi przestępcy wykorzystają każdą okazję, aby zarobić. W sieci pojawiły się oszustwa wykorzystujące transmisje online z Igrzysk Olimpijskich

Ruch,Nexto,NetPress Digital,Bartłomiej Roszkowski,Dariusz Partyka,kolporter,e-wydania,e-booki

Kontrolowany przez amerykański fundusz kolporter prasy kupił 80 proc. udziałów w spółce NetPress Digital od giełdowego MCI Management i Zakładów Graficznyc...

Gorsze prognozy dla światowej reklamy

Światowe Stowarzyszenie Badań nad Reklamą (WARC) obniżyło tegoroczne oczekiwania branży wobec rynku reklamy

Słabe półrocze dzienników

W pierwszym półroczu 2012 w porównaniu z tym okresem roku ubiegłego spadła sprzedaż wszystkich dzienników ogólnopolskich – wynika z danych Związku Kontroli...

Reklama
Reklama

Większość Polaków to internauci

57 proc. Polaków powyżej 15 roku życia korzystało z Internetu w II kwartale 2012 roku

Jak prowadzić firmowe konta w mediach społecznościowych

Firmowy profil w mediach społecznościowych wymaga posiadania strategii i biznesplanu

Małe firmy zdobywają coraz większy rynek

Rynek stacjonarnego Internetu według prognoz powiększy się w tym roku o 6–7 proc. Ale sieci kablowe planują lepsze wyniki

Lepsza odmiana Facebooka

LinkedIn to zupełnie inny gatunek zwierzęcia niż Facebook – tak portal społecznościowy ułatwiający kontakty zawodowe określa Herman Leung, analityk z Susqu...

Lepsze od prognoz wyniki LinkedIn

Największy na świecie biznesowy serwis społecznościowy w drugim kwartale zarobił mniej niż w zeszłym roku, ale przebił prognozy analityków

Od debiutu Facebooka portfel Zuckerberga schudł o 47 proc.

Mark Zuckerberg, współzałożyciel portalu społecznościowego Facebook wypadł z pierwszej dziesiątki technologicznych miliarderów

Rośnie liczba odbiorców naziemnej tv cyfrowej

Już ok. 15 procent gospodarstw domowych odbiera w Polsce cyfrową naziemną telewizję

Facebook jeszcze tańszy

Akcje największego portalu społecznego nie przestają tanieć. Z ceną poniżej 20 dol. za walor Facebook osiągnął nowe historyczne minimum

Internet będzie mobilny i płatny

Rozmowa: Przemysław Pająk, redaktor serwisu Spider’s Web

Internet w 7 milionach domów

Stacjonarny dostęp do sieci jest jak niegdyś płatna telewizja. Eksperci uważają, że kupi go jeszcze tylko 1,5 mln abonentów. Potrwa to cztery–osiem lat

Reklama
Reklama