Reklama
Rozwiń

IAB: jest szansa na 2 mld zł z reklamy w sieci w 2012 r.

485 mln wydały firmy na reklamę w Internecie w III kw. tego roku. To o 5,4 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z badania IAB AdEx przeprowadzanego prze...

Franpress spłaca zobowiązania i znika z rynku

Czwarty co do wielkości kolporter prasy w Polsce złożył w sądzie wniosek o upadłość układową. Zobowiązania spłaci części wydawców w całości, części - w 40...

Rozmowa z Grzegorzem Hajdarowiczem, prezesem Presspubliki

Za trzy lata połowa przychodów Presspubliki ma pochodzić z innych tytułów niż „Rzeczpospolita” – mówi Grzegorz Hajdarowicz, prezes i właściciel tej spółki....

Franpress wnioskuje o upadłość układową

Czwarty co do wielkości kolporter prasy w kraju będzie wnioskował o ogłoszenie upadłości z możliwością zawarcia układu

Unia odpuszcza Thomson Reuters

Organy regulacyjne Unii Europejskiej nie ukażą właściciela agencji informacyjnej Reutera za ograniczanie dostępu do konkurencyjnych informacji

Sprzedaż tygodników w październiku

Łączna sprzedaż jedenastu największych tygodników społeczno-politycznych wynosiła w październiku 1,14 mln egz., o 4 proc. mniej niż rok wcześniej

Mniej internautów w Polsce

Między sierpniem i październikiem z sieci korzystało w Polsce niecałe 17,1 mln Polaków, podczas gdy poprzednie, sierpniowe badania NetTrack wykazywały jesz...

Ważą się losy „Świata Książki”

Właściciel firmy Weltbild Polska, niemiecka grupa wydawnicza Verlagsgruppe Weltbild, która wchłonęła w swoje struktury wydawnictwo Świat Książki wiosną 201...

Liczba klientów płatnej telewizji pnie się w górę

Liczba gospodarstw domowych, które w przyszłym roku będą odbierać płatną telewizje na świecie wzrośnie o 5 proc. do 907 mln. Coraz więcej jest klientów ofe...

Połowa Internautów nie płaci za treści w sieci

Tak wynika z najnowszego raportu brytyjskiego Ofcomu. Polska plasuje się w nim w ogonie społeczeństw korzystających z sieci przez urządzenia mobilne. Słabo...

Instagram chce sprzedawać zdjęcia reklamodawcom

Aplikacja Facebooka do udostępniania zdjęć wprowadziła nowa politykę prywatności, która pozwala na sprzedawanie zdjęć użytkowników bez ich wiedzy oraz zapłaty

Formularze na pilota

TVP inwestuje w hybrydową telewizję i zamierza rozwijać ją o usługi e-administracyjne – mówi w rozmowie z „Rz” szef technologii w TVP, Wiesław Łodzikowski

Ruszaja nowe uslugi w telewizji

Oferta hybrydowa, więcej materiałów w Internecie i coraz bardziej zaawansowane urządzenia do ich odbioru – to czeka widzów w przyszłym roku.

UKE kontroluje dekodery

Tyle modeli z 45 nie przeszło kontroli dekoderów do odbioru telewizji DVB-T, jakie zaczął Urząd Komunikacji Elektronicznej

Rozmowa z Marcinem Pery, szefem Ipli i Muzo

W lutym do Polski wejdzie muzyczny serwis Spotify, ale kolejnych graczy raczej nie ma się już co spodziewać - uważa Marcin Pery, szef Ipli i Muzo

Discovery kupuje telewizje w Skandynawii i udziały w Eurosporcie

Mediowy koncern Discovery Communications przejmie od ProSiebenSat.1 12 stacji w Norwegii, Szwecji, Danii i Finlandii, a od francuskiego nadawcy TF1 – 20 pr...

Zaostrzy się walka o odbiorców muzyki i filmów w Internecie

W lutym do Polski wejdzie serwis muzyczny Spotify, ale kolejnych graczy raczej nie ma się już co spodziewać – uważa szef Ipli i Muzo. Na rynku wideo w siec...

Elektroniczne wydania prasy nadzieją wydawców

W USA widać już, że tabletowe wydania zyskują wiernych fanów. Wydawcy każą sobie za gros aplikacji na tablety płacić, świadomi, że to jeden ze sposobów na...

W medialnej sieci Pekinu

Gospodarczy podbój Afryki przez Chiny trwa w najlepsze. W ślad za armią robotników, tysiącami rządowych ekspertów i miliardami juanów inwestycji podążają c...