PwC: rynek mediów i rozrywki wart już 1,73 bln dol.

Już 11,4 mld dol. będziemy w Polsce wydawać na media i rozrywkę w 2017 roku – wynika z najnowszej wersji raportu z prognozami dla globalnego rynku mediów i...

Reklamy Dove, Turkishairlines i Evian najpopularniejsze na YouTube

Spoty Dove Prawdziwe Piękno, Turkishairlines z Kobe Bryantem i Lionelem Messim oraz Baby&me Evian znalazły się na podium rankingu reklam YouTube.

Napster wraca do Europy

Pionier serwisów udostępniających pliki muzyczne między użytkownikami (p2p) wraca pod legalną banderą na rynek Starego Kontynentu

VMware Forum: chmura wchodzi do polskich przedsiębiorstw

O tym, jak bezpiecznie wprowadzać usługi chmurowe w firmach, rozmawiali uczestnicy VMware Forum 2013.

Gemius: mały ruch mobilny w Polsce

Pięć procent wszystkich wejść do Internetu z urządzeń mobilnych w miesiącu to bardzo mało w porównaniu z analogicznymi wskaźnikami dla innych krajów Europy...

Sprzedaż gazet w kwietniu

"Rz" była jedynym dziennikiem w czołówce gazet, który w kwietniu odnotował wzrost sprzedaży w porównaniu z kwietniem rok wcześniej.

Apple oskarżony o zmowę cenową w sprawie e-booków

Czy Apple Inc. złamał prawo antymonopolowe ustalając ceny książek elektronicznych? Rozstrzygnie o tym nowojorski sąd, który rozpatrzy zarzuty rządu o sztuc...

Matras opóźnia płatności wydawcom

Matras, drugi gracz na rynku księgarskim, zamroził zobowiązania należne firmom wydawniczym, by nie stracić płynności finansowej – dowiedziała się „Rz".

Rynek cyfrowej muzyki w Polsce w I kwartale wart 7,24 mln zł

Wydatki na cyfrową muzykę w Polsce wzrosły w I kwartale 2013 r. o 53 proc. i sięgnęły 7,24 mln zł – podsumował Związek Producentów Audio Video.

Rozmowa z Maciejem Sojką, szefem YouTube w rejonie CEE ds. pozyskiwania treści

Parę europejskich funduszy strukturalnych wydanych na światłowody w Polsce mogłoby znacząco zmienić sytuację – mówi w rozmowie z "Rz" Maciej Sojka, szef Yo...

Reklamodawcy przestają lubić Facebook, winna „mowa nienawiści”

Władze serwisu społecznościowego przyznały, że system usuwania wpisów zawierających „mowę nienawiści”, szczególnie wobec kobiet, nie działa tak jak chciała...

Rośnie liczba wejść do sieci z komórek i tabletów

Dynamicznie rośnie w naszym kraju odsetek wejść do Internetu przy użyciu komórek i tabletów. Do końca roku może się nawet podwoić.

TVP prosi MSP o ochronę antykorupcyjną

Zarząd Telewizji Polskiej prosi resort skarbu o objecie dwóch planowanych przetargów ochroną przed ewentualnymi nadużyciami

Google największym koncernem mediowym świata

Gros największych firm mediowych zarabia na tradycyjnych mediach. Ale lider, którym jest Google, czerpie swoje przychody z cyfrowych mediów

IDC: przyszłość należy do tabletów

Już w tym roku sprzedaż tabletów przekroczy popyt na laptopy i notebooki – szacuje firma IDC, monitorująca rynek komputerowy. Co więcej w 2015 roku popyt n...

34 mln Amerykanów czytają gazety z komórki i tabletu

Gros Amerykanów czyta gazety, w tym coraz częściej – przez komórki i tablety.

Zmiany w Jupiter KCI i gremi Media

Z prezesem Jupitera i Gremi Media, Grzegorzem Hajdarowiczem, rozmawia Adam Roguski

IAC chce sprzedać „Newsweeka”

Wydawca tytułu, InterActive Corp., wysyła do potencjalnych zainteresowanych zaproszenia do negocjacji w sprawie zakupu magazynu – podał portal Variety.com.

Radio Planeta zmieni się w Radio Zet Gold

Powstanie z obecnych stacji Radia Planeta FM i będzie grała dla dojrzałych słuchaczy.

Na świecie jest już ponad 800 mln klientów płatnych telewizji

To o 8 proc. więcej niż rok wcześniej. Kablówkę, platformę satelitarną lub telewizję IPTV mimo rosnącej konkurencji ze strony Internetu wciąż ma ponad poło...