"Rz" sprzedawała najwięcej e-wydań wśród wszystkich ogólnopolskich gazet ogólnotematycznych: 10,2 tys.egz. – to o prawie 150 proc. więcej niż przed rokiem. Kolejne w tym zestawieniu były: "Dziennik Gazeta Prawna": 9,5 tys.  egz. (wzrost rok do roku o 35,7 proc.) i „Gazeta Wyborcza": 2,1 tys. egz. (wzrost o 6,9 proc.).

Łączna sprzedaż wszystkich wydań największych pięciu gazet ogólnopolskich wraz z tabloidami wynosiła w lipcu 841,2 tys. egz. To o 10 proc. mniej niż w lipcu 2012 roku – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem (czyli papierowe i elektroniczne wydania sprzedane w kioskach – także tych internetowych oraz w ramach prenumerat plus egzemplarze przekazywane w ramach umów barterowych do rozpowszechniania np. w liniach lotniczych, pociągach czy hotelach). Najwyższy spadek rozpowszechniania odnotowała w lipcu „Gazeta Wyborcza": o 16,7 proc. do 203,2 tys. egz. „Dziennik Gazeta Prawna" stracił 14 proc. ( i sprzedawał średnio 63,2 tys. egz. każdego wydania), bulwarowy „Fakt": 9,3 proc. (325,8 tys. egz.), konkurencyjny dla niego „Super Express": 6,3 proc. (143,9 tys. egz.). „Rz" jako jedyna nie odnotowała spadku. Jej lipcowy wynik - 105,1 tys. egz. – jest o 1 proc. wyższy niż przed rokiem.