Kanały Disneya przechodzą z Atmediów do Disneya

Disney Channel, Disney XD i Disney Junior znikają z portfolio reklamowego domu Atmedia. Ich reklamową obsługę od września przejmuje Premium TV – biuro obsługi stacji tematycznych Grupy TVN

Publikacja: 05.09.2013 09:00

- Z perspektywy oferty Premium TV zyskujemy bardzo atrakcyjne kanały, poszukiwane przez reklamodawców zainteresowanych dotarciem do dziecięcych grup docelowych, a także do rodziców – komentuje Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Atmedia

współpracowały z

The Walt Disney Company Poland

od swoich początków.

- 15 lat budowaliśmy marki nadawcy na rynku reklamowym – wcześniej występujące jako Fox Kids i Jetix. Tym trudniejsze jest to dla nas rozstanie. Jednak logika biznesowa

Atmedia

nie pozwala nam składać ofert powyżej realnego poziomu przychodów możliwych do osiągnięcia –mówi

Maria Wajda

, dyrektor zarządzający w

Atmediach

.

Biura dużych nadawców – TVN i Polsatu - walczą o przejmowanie obsługi reklamowej stacji tematycznych spoza swojego portfolio, bo to – w przeciwieństwie do największych kanałów nadawanych naziemnie – mocno rosnący segment rynku.

Biuro Premium TV obsługuje 28 kanałów z portfolio Grupy TVN, 4fun Media, Telewizji Puls, Viacom International Media Networks i Canal+ Cyfrowego.

Atmedia

są największym brokerem reklam w stacjach tematycznych w kraju – obsługują ponad 40 takich kanałów.

- Z perspektywy oferty Premium TV zyskujemy bardzo atrakcyjne kanały, poszukiwane przez reklamodawców zainteresowanych dotarciem do dziecięcych grup docelowych, a także do rodziców – komentuje Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Atmedia

Pozostało 81% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy