Reklama
Rozwiń

Piractwo muzyczne się kurczy, ale bardzo powoli

Zjawisko piractwa muzycznego kurczy się, ale wciąż jest ogromnym problemem dla globalnego przemysłu muzycznego.

Rewolucja rozkręca się powoli

W czasie naszego kulinarnego show nie polecilibyśmy żadnego produktu w trakcie podawania przepisu, bo to już ten jeden krok za daleko – tłumaczy szef Scrip...

Producent gier idzie na GPW

Akcjonariusze notowanej na NewConnect spółki 11 bit studios zdecydowali o jej przejściu na główny parkiet.

Ekstraklasa w nc+ i Eurosporcie

Przez najbliższe cztery sezony sześć z ośmiu meczów każdej kolejki pojawi się w kanałach Canal+, a dwa - w stacji Eurosport 2 – podała Ekstraklasa.

Głos i oko zamiast haseł

Prawie połowa Europejczyków chciałaby zastąpić kody PIN swoimi danymi biometrycznymi.

USA: Netflix dzieli akcje w stosunku 7:1

Netflix, spółka specjalizująca się w streamingu filmów i programów telewizyjnych poinformowała w nocy z wtorku na środę o podziale swoich akcji w stosunku...

Wydawcy tworzą się na nowo

Na skutek nasycenia rynku tabletami e-wydania gazet zyskały na świecie już 770 mln czytelników. Ale czytanie gazet dawno wyszło już poza tę formułę.

Mamy blisko 30 tys. subskrybentów płacących za treści w sieci

Dziś już chyba żaden wydawca nie ma wątpliwości, że przychody cyfrowe są ważną sprawą - mówi Marcin Kowalczyk, wiceprezes zarządu E-Kiosk, polskiego lidera...

Nowe plany Scrippsa dla TVN

Amerykański właściciel nie planuje trzęsienia ziemi, ale niebawem da się zauważyć zmiany w polityce grupy.

Polski rynek internetu rzeczy jest dziś wart 1,9 mld dol.

Na świecie jest ponad 9 mld inteligentnych, komunikujących się ze sobą urządzeń, które zbierają dane o otoczeniu bez udziału człowieka. I będzie ich przyby...

Reklama
Reklama

Cały czas wspinamy się na palce

Kolejnym krokiem w rozwoju technologii może być wrzucanie materiałów wideo... w wersji sferycznej - mówi Magdalenie Lemańskiej szef Facebooka w naszym regi...

Trwa internetowa migracja widzów

Boom na tablety wspiera w Polsce rozwój internetowych serwisów z wideo na żądanie. Ich wpływy zwiększą się między 2014 i 2019 r. roku prawie trzykrotnie.

Martha Stewart negocjuje z Sequential Brands Group sprzedaż swojej firmy

Martha Stewart właścicielka medialnego imperium zbudowanego na poradnictwie domowym chce sprzedać swój biznes. Według przecieków opublikowanych przez "Wall...

Nie będziemy kopiować cudzych pomysłów

W ostatnich latach poszerzaliśmy zasięg naszej sieci co roku średnio o ponad 30 tys. gospodarstw domowych. W 2015 roku przyrost ten będzie sześciokrotnie w...

Facebook: W Polsce jest 481 mln połączeń z MŚP

Choć małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) są dźwignią rozwoju polskiej gospodarki - stanowią 99 proc. wszystkich firm obecnych na rynku, zatrudniają 68 pr...

Gazeta to już nie tylko papier

Wydawcy prasy wygrają na cyfrowej rewolucji, ale muszą umieć mierzyć zasięg w nowych kanałach dostępu.

Czytelnicy będą płacić za fachową i rzetelną wiedzę

Przestajemy myśleć o marce prasowej w kategoriach wyłącznie dziennika - mówi Dariusz Bąk, prezes Gremi Business Communication.

Widzów nie denerwuje product placement

Choć większość internautów oglądających seriale jest świadoma tego, że są tam lokowane przez reklamodawców różne produkty, większości to nie przeszkadza.

Polacy na potęgę kupują sprzęt dla graczy

Fani gier wideo nie oszczędzają. Co rok na sprzęt do zabawy wydają dziesiątki miliardów dolarów. W Polsce sprzedaż rośnie w trzycyfrowym tempie.

Smart ważne dla klientów

Według Samsunga dla konsumentów wybierających nowy sprzęt jest posiadanie przez niego funkcji Smart

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama