Reklama
Rozwiń

Nie będzie ucieczki od reklamy

Więcej niż kiedykolwiek znaczą dziś w reklamie wartości „starego świata" – wciąż trzeba mieć na kampanię dobry pomysł i umieć dobrze go opowiedzieć – mówi w rozmowie z Magdaleną Lemańską wiceszefowa Facebooka na EMEA Nicola Mendelsohn.

Aktualizacja: 08.10.2015 12:25 Publikacja: 07.10.2015 22:00

Nie będzie ucieczki od reklamy

Foto: Bloomberg

Rz: Zapewne jest Pani w Polsce z okazji uruchomienia reklam na Instagramie?

Nicola Mendelsohn: Jest wiele powodów, dla którym tutaj jestem. Przede wszystkim zorganizowaliśmy w Warszawie pierwsze wydarzenie Facebook Marketing Summit, które zgromadziło 350 prezesów i dyrektorów marketingu największych firm z regionu. Zostaliśmy na nim ciepło przyjęci, a mieliśmy do ogłoszenia naprawdę ciekawe liczby, bo liczba polskich użytkowników Facebooka wzrosła tu w ostatnim czasie znacząco. Jest ich już 9,7 mln każdego dnia, przy czym trzy czwarte osób loguje się z urządzeń mobilnych. Miesięcznie mamy 13 mln użytkowników. Obserwujemy też, że coraz bardziej angażują się w Facebooka firmy, z uwagi na to, jaki obecność na portalu daje im zwrot z inwestycji.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji