Reklama

Nie będzie ucieczki od reklamy

Więcej niż kiedykolwiek znaczą dziś w reklamie wartości „starego świata" – wciąż trzeba mieć na kampanię dobry pomysł i umieć dobrze go opowiedzieć – mówi w rozmowie z Magdaleną Lemańską wiceszefowa Facebooka na EMEA Nicola Mendelsohn.

Aktualizacja: 08.10.2015 12:25 Publikacja: 07.10.2015 22:00

Nie będzie ucieczki od reklamy

Foto: Bloomberg

Rz: Zapewne jest Pani w Polsce z okazji uruchomienia reklam na Instagramie?

Nicola Mendelsohn: Jest wiele powodów, dla którym tutaj jestem. Przede wszystkim zorganizowaliśmy w Warszawie pierwsze wydarzenie Facebook Marketing Summit, które zgromadziło 350 prezesów i dyrektorów marketingu największych firm z regionu. Zostaliśmy na nim ciepło przyjęci, a mieliśmy do ogłoszenia naprawdę ciekawe liczby, bo liczba polskich użytkowników Facebooka wzrosła tu w ostatnim czasie znacząco. Jest ich już 9,7 mln każdego dnia, przy czym trzy czwarte osób loguje się z urządzeń mobilnych. Miesięcznie mamy 13 mln użytkowników. Obserwujemy też, że coraz bardziej angażują się w Facebooka firmy, z uwagi na to, jaki obecność na portalu daje im zwrot z inwestycji.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok.

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Czytaj, to co ważne.
Reklama
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama