Kampania Wirtualnej Polski najskuteczniejsza w Polsce

Akcja reklamowa „Dzieje się w Polsce" przeprowadzona przez Wirtualna Polskę podczas zmiany szaty graficznej i logo została uznana przez jurorów konkursu reklamowego Effie za najefektywniejszą kampanię minionego roku.

Publikacja: 12.10.2015 22:30

Kampania Wirtualnej Polski najskuteczniejsza w Polsce

Foto: materiały prasowe

Oprócz tego jury przyznało dziesięć złotych nagród, 21 srebrnych i 18 brązowych. Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja DDB&tribal a najbardziej efektywnej agencji mediowej - Starcom Mediavest Group – Starcom.

Nagrodzona Grand Prix tegorocznej edycji konkursu Effie kampania Wirtualnej Polski została przygotowana i zaplanowana przez agencję Scholz & Friends oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group oraz agencja BNA za kampanię #dziejesiewpolsce. Kampania towarzyszyła zmianie identyfikacji wizualnej i strony głównej portalu wp.pl na „kafelkowy" oraz odświeżeniu logo portalu. Spot nadawany w jej ramach był dość odważny - prezentowano w nim nawiązujące bo bieżących sytuacji politycznych sytuacji na świecie zdjęcia opatrzone hasłem „Wszystko co ważna, dzieje się w Polsce".

W konkursie Effie nagradzane są kampanie, które okazały się po zakończeniu najbardziej efektywne w relacji do stawianych przed nimi założeń.

W tegorocznym konkursie, jury wyróżniło ogółem 49 kampanii w 20 kategoriach. Prace oceniało osiemdziesięcioosobowe jury pod opieką sześciu przewodniczących grup jurorskich i przewodnictwem Sebastiana Mikosza (były prezes PLL Lot).

Dziewięć złotych statuetek trafiło do tworców kampanii „Albo realizujemy, albo snujemy" – przygotowaną przez Brain LOWE Media, Gong (Group One) dla ING Banku Śląskiego, autorów pracy „Smutny Autobus" – przygotowanej przez agencję K2 dla Centralnego Ośrodka Informatyki, pracy „Trolle" – przygotowaną przez Starcom Mediavest Group – Starcom, touchideas i PZL dla ZT Kruszwica; kampanii filmu „Rio 2" – przygotowanej przez Vizeum i Posterscope Poland dla Imperial Cinepix, pracy „Wybory" – przygotowanej przez DDB&tribal, Gong (Group One), Men at Work (Grupa Just) i Starcom Mediavest Group – Mediavest dla Grupy Żywiec, pracy „Ikea Metod – Kuchnia na Twoją miarę" – przygotowana przez MEC, Grey Worldwide Warszawa (Grey Group), K2 i Kalicińscy.com dla IKEA Retail, kampanii „Nowy sposób sprzedaży win w małych sklepach pod marką Faktoria Win" przygotowanej przez Dragon Rouge, Sztengreber i Futu Creative dla Eurocash, akcji reklamowej „W kuchni z Wedlem" – przygotowanej przez dom mediowy OMD i agencję reklamową Grandes Kochonos dla Lotte Wedel oraz do twórców pracy „Zostań bohaterem w swoim domu" – przygotowanej przez Brain, Engine, MediaCom Warszawa i Starcom Mediavest Group – Starcom dla firmy Leroy Merlin.

O nagrody w tegorocznej edycji konkursu Effie rizwlizowało w tym roku 171 kampanii w 21 kategoriach.

Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Agencji marketingowych SAR.

-ele

Oprócz tego jury przyznało dziesięć złotych nagród, 21 srebrnych i 18 brązowych. Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku otrzymała agencja DDB&tribal a najbardziej efektywnej agencji mediowej - Starcom Mediavest Group – Starcom.

Nagrodzona Grand Prix tegorocznej edycji konkursu Effie kampania Wirtualnej Polski została przygotowana i zaplanowana przez agencję Scholz & Friends oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group oraz agencja BNA za kampanię #dziejesiewpolsce. Kampania towarzyszyła zmianie identyfikacji wizualnej i strony głównej portalu wp.pl na „kafelkowy" oraz odświeżeniu logo portalu. Spot nadawany w jej ramach był dość odważny - prezentowano w nim nawiązujące bo bieżących sytuacji politycznych sytuacji na świecie zdjęcia opatrzone hasłem „Wszystko co ważna, dzieje się w Polsce".

Czym jeździć
Technologia, której nie zobaczysz. Ale możesz ją poczuć
Tu i Teraz
Skoda Kodiaq - nowy wymiar przestrzeni
Media
Zmiana na czele „Rzeczpospolitej”. Szułdrzyński nowym redaktorem naczelnym
Media
ATM Grupa kręci nowy film dla Netfliksa. Prezes odniósł się do sporu w rodzinie Solorza
Media
Święto Kina 2024 poniżej oczekiwań
Media
Reklama za rogiem, czyli fenomen cyfrowego outdooru